در پی تماس ها و سوالات بسیار برخی از هموطنان ارجمند و صاحبان شرکتها و بازرگانان محترم، که بواسطه اشراف و اطلاع این بنده کمترین درباره نمایشگاه بازسازی سوریه ، از اینجانب صورت گرفت، به اطلاع می رسانم :

این نخستین نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه است و تاکنون حضور دهها شرکت از اروپا و اسیا و امریکای لاتین در ان قطعی شده .

این نمایشگاه پنج روزه است و از ٢٥ تا ٢٩ شهریور در شهرک نمایشکاهی دمشق، برپا می شود .عنوان نمایشگاه بازسازی سوریه است و تمام زمینه ها و حوزه های زیر مجموعه از صنعت ساختمان تا مصالح ساختمانی، انرژی شامل نفت، گاز، پتروشیمی، برق، و کشاورزی، اب، خدمات فنی مهندسی، و حتی مواد غذایی و گردشگری و توریسم را شامل می شود .

طرف برگزار کننده نمایشگاه از شرکتهای مورد قبول و اعتماد سوری هاست و تمامی وزیران و معاونان انان و صاحبان شرکتهای سوری از ان بازدید می کنند .

سوری ها با توجه به شناختی اعتمادی که دارند، از اینجانب به عنوان سفیر رسانه ای سابق کشورمان در سوریه خواستند که این خبر را به اطلاع شرکتهای ایرانی، بویژه بخش خصوصی برسانم و درباره امنیت دمشق برای برپایی این نمایشگاه مهم، اطمینان خاطر دهم، که قطعا اینگونه است .

شرکتهای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه مهم، در صورت صلاحدید می توانند، با ارسال پیام خصوصی یا از طریق ای میل، از جزییات لازم مطلع شوند.

ارتباط برقرار کردن میان این شرکتها و طرف سوری وظیفه ای است ملی .

به عنوان یک مطلع از شرایط سوریه عرض می کنم که حضور در این نمایشگاه برای شرکتهای ایرانی، از ضروری ترین ضروریات این روزهای حساس در این کشور است .

یک نکته : بدانید که ترکیه که یکی از مسببین اصلی نابودی سوریه است، هم اکنون شرکتهایش برای حضور در بازار دهها و صدها میلیارد دلاری بازسازی سوریه، صف کشیده اند و بیشترین وسعت نمایشگاه را تاکنون در اختیار گرفته اند .

یک خواهش : لطف کنید دوستان و اشنایانتان و تصمیم گیران در شرکتهای خصوصی را با تگ و منشن کردن، مطلع کنید تا از این فرصت محدود سه هفته ای برای ثبت نام بهرمند شوند .

با سپاس فراوان و احترام تمام

ای میل من :Hshemshadi@yahoo.com