با عرض سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی تحولات جهان اسلام .

از اینکه به ما لطف دارید و چشمهاتو رو با خوندن خبرهای ما خسته میکنید ، ممنونیم و حضور و پیگیری شما باعث خوشحالی و دلگرمی ماست .

همانطور که میدونید و از نحوه ی خبررسانی هم مشخصه ، کار حرفه ای ما خبر رسانی نیست و شغل و کار ما چیز دیگری هست و بیشتر اوقات خبرهارو بعد از ساعت کاری و از غروب تا صبح منتشر میکنیم  .

بلاگ تحولات جهان اسلام یکسالگی خودش رو پشت سر گذاشت و انشاءالله در آینده ای نزدیک سایت تحولات هم راه اندازی میشه ؛ اگر حامی مالی مناسبی برای ما پیدا بشه و یا حتی کمکهای مردمی به اندازه ای باشه که کفاف مارو بده ؛ مطمئنا وقت بیشتری به خبررسانی اختصاص داده میشه و خبررسانی ما بهتر و حرفه ای تر خواهد شد .

مطمئنا با خبررسانی بهتر ، کیفیت و بروز بودن مطالب و گستردگی کار ما هم بیشتر خواهد شد .

بنابراین بر این شدم که این موضوع رو مطرح کنم .

شماره حساب زیر جهت دریافت کمکهای مردمی هست  ، هریک از عزیزان و دوستانی که مایل هستند در امر خبررسانی و انجام این وظیفه به ما کمک کنند ، از طریق این شماره حساب به هر مقداری که صلاح میدونند میتوانند تحولات جهان اسلام رو حمایت کنند .

شماره 16 رقمی کارت :

6063-7310-2540-0541

بانک مهر ایران ، اخلاقی

و یا

شماره 16 رقمی کارت :

6104-3379-1048-7923

بانک ملت ، اخلاقی

مورد بعدی حامی مالی هست ،

ما جوانانی از این مرز و بوم هستیم که متاسفانه حامی خاصی نداریم و تمام هزینه های جاری بر دوش خودمان هست.

اگر عزیزانی هستند که این توانایی رو دارند و مایل هستند که مارو به صورت مشخص و دائمی حمایت کنند ؛ میتونند از طریق ایمیل با من تماس بگیرند . منتظر شما هستم .

در پایان این نکته رو خدمت شما عزیزان عرض کنم که چه حمایت مالی بکنید چه نکنید ، همچنان برای ما عزیز و گرامی و محترم هستید و همواره سعی میکنیم که بهتر از قبل باشیم .

کمکهای شما میتونه از ماهی حتی 1000 تومن باشه تااااا حتی یک خبر خطی که برای ما ارسال میکنید .

بنابراین از شما تقاضا دارم که خود شما هم آستین هارو بالا بزنید و هرکمکی که از دستتون برمیاد انجام بدید ؛ مقاله، یادداشت ، نقد و بررسی ، ترجمه ، خبر ، منبع و ...... هرچیزی که فکر میکنید باعث پیشرفت کار هست برای ما ارسال کنید .

مطمئن باشید که استقبال میکنیم و شما هم در کار ما شریک خواهید بود .

ممنون و  سپاسگذار .