⭕️ مسلحین از صبح امروز با بکار گیری سه خودروی انتحاری هجوم گسترده ای در جنوب غرب حلب با محوریت منیان و ضاحیه الاسد آغاز کردند .
دو انتحاری برای منیان و یک انتحاری برای ضاحیه اسد استفاده شد ؛ گفته میشود انتحاری ها قبل از رسیدن به هدف منهدم شدند .
درگیریها همچنان در محیط های مذکور به شدت ادامه دارد ...
حسین مرتضی ظهر امروز در حلب جدیده در همسایگی منیان حضور داشت و گزارش ایشان را میتوانید در کلیپ زیر مشاهده کنید ...

⭕️ آتش بس روسیه در شرق حلب برای خروج اهالی همچنان پابرجاست .
زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت "این آتش بس از 18 اکتبر (دوهفته) آغاز شده و جنگنده های روسیه هیچ هدفی را در این مدت در شهر حلب بمباران نکرده اند و این فرصتی برای آمریکا جهت جدا کردن معارضین از تروریستهاست"
این توافق درحالی در جریان است که مسلحین همچنان بهمراهی گروه هایی مانند جبهه النصره و احرارالشام سعی میکنند محاصره ی شرق حلب را بشکنند و این موضوع بردوگانگی مسئله افزوده است .
درحالی روسیه پشتیبانی هوایی خود را از نیروهای روی زمین قطع کرده است که مسلحین در هفته جاری بر شدت حملات خود در غرب حلب افزوده اند و موفق به اشغال ضاحیه اسد شده اند.
👈 البته ذکر این نکته لازم است  که این آتش بس شامل مناطق غربی حلب و یا بیرون شهر حلب نمیشود و مناطق مسلحین در اطراف شهر حلب توسط روسیه بمباران میشود ولی برای پشتیبانی مناطقی همچون ضاحیه اسد و 1070 و منیان که جزء مناطق داخلی شهر حلب محسوب میشوند ؛ روس ها احتیاط کرده و دست به عصا راه میروند ...

⭕️ خبر دیگر از مناطق داخل محاصره درگیریهای درون گروهی بین نورالدین زنکی و فاستقم کما امرت میباشد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از طرفین شد . جبهه شامیه و احرارالشام برای قطع درگیریها میانجگری کرده اند.