محور شمال شرقى
در این محور بعد از تصرف #بعشیقه توسط نیروهاى پیشمرگه امروز مشغول پاکسازى این شهر بودند که در این پاکسازى ١٢ نفر از داعشى هایى که به وسیله مخفى شدن در تونل ها در این شهر باقى مونده بودند به هلاکت رسیدند، این شهر کاملا پاکسازى شد.
طبق اخبار رسیده نیروهاى عراق امروز تونستن وارد بخشى از محله التحریر در شمال شرقى موصل بشن و همچنین در محله الزهرا پیشروى ها تا پروژه آب ادامه داشت.

محور شرق
امروز نیروهاى عراقى جنگ سختى رو با مسلحین داعش در محله انتصار داشتند، به گفته بعضى از منابع داعش دفاع سختى در این محله داشته
تا ساعتى پیش خبرها حکایت داشت نیروهاى عراقى بیشتر این محله رو به کنترل خودش در آوردند ولى هنوز درگیرى در قسمتى از این محله ادامه داره.

محور جنوب
نیروهاى عراق در ادامه پیشروى ها بعد از تصرف #حمام_علیل در روستاى "قبر عبده" امروز درگیرى سختى با داعش داشت، خبرها حکایت داره داعش در این روستا با استفاده از تونل هایى که قبلا درست کرده بود، از پیشروى هاى نیروهاى عراقى جلوگیرى کرد.

محور غرب
فرماندهى #حشد_شعبى اعلام کرد در منطقه #عین_حجش یکى از بزرگترین انبار مهمات داعش کشف شده است .


خبر جالب امروز عملیات موصل افشاگرى خبرگزارى هاى روسیه از کشته هاى نیروهاى آمریکایى در این عملیات بود
طبق گفته بعضى از خبرگزارى هاى روسیه از روز اول شروع عملیات موصل تا امروز 16 نفر از نیروهاى آمریکایى در این عملیات کشته و 27 نفر هم زخمى شدند.