جواب عبدالله بن یحیی المعلمی نماینده عربستان در سازمان ملل: 
برید از هرکس و با هر روشی که دوست دارید از مردم عربستان بپرسید .... 
مجری: به روش انتخابات؟
المعلمی: ما در بعضی زمانها و در بعضی حیطه ها انتخاباتی داشتیم، اما انتخابات علاج همه چیز نیست.
مجری: بله قبول دارم اما شما میگید انتخابات در سوریه، من میگم چرا همونطور در عربستان نه!
المعلمی: این معنی نداره که اگر انتخابات لازمه سوریه باشه، در جای دیگه هم باید باشه. مهم اینه که مردم راضی باشن، من اعلام میکنم اگر شما بیاید سعودی و به هر روشی ارزیابی انجام بدید، پشتیبانی قوی از حکومت در سعودی رو شاهد خواهید بود.
مجری: برای اینکه اگر بگن این حکومت رو نمیخوان، زندانی میشن!
المعلمی: خیر
مجری: در عربستان این بر خلاف قانونه که خواهان تغییر حکومت باشی
المعلمی: موضوع بحث این نیست ...
مجری: چرا موضوع همینه، چطور یه شهروند سعودی بگه من خواهان تغییر حکومت در سعودی هستم وقتی این غیر قانویه؟!
المعلمی: من میگم اگر راهی بود که از عموم به هر نحوی سوال کنیم.....
مجری: به این راه میگن رای گیری (که در عربستان غیر قانویه)
المعلمی: خوب اونطور که دموکراسی غربی ها رای گیری رو انجام میدن (ما قبول نداریم)......
مجری: نه به همون روشی که میخواید در سوریه انجام بدید، (در سعودی هم) انجام بدید.
المعلمی: خوب همین هم راه حلی برای حکومت نیست {منظورش رو نفهمیدم داره فرار میکنه از پاسخ}. اون چیزی که مهمه روابط بین حکومت و مردمشه، قبول کردن دو طرفه، که من میتونم بگم که این مقبولت دو طرفه در عربستان بیشتر از هر کشور دیگه در جهانه {آره جون ملک سلمان}
.
سعی کردم تحت الفظی ترجمه کنم، جاهایی که در (پرانتز) قرار دادم برای فهم بیشتر بحث هست.
لینک کلیپ : http://fs2.filegir.com/a7up/12381702_1145174662182644_1896937636_n.mp4