اگر افراد یک جامعه با هم متحد نباشن و دائما با هم اختلاف و نزاع و درگیری داشته باشند اصلا اون جامعه پیشرفت نمی کنه.هی می زنن تو سر و کله همدیگه.

اعضای یک جامعه برای اتحاد نیاز به مشترکات دارن تا حول آنها متحد بشن.

مثلا ایران...کرد،بلوچ،ترک،لر،عرب ،فارس و ....با هم فرق دارن.

مثلا عراق...عرب(سنی و شیعه) ، کرد، ترکمن ، ایزدی و ...

در سوریه....عرب (علوی،شیعه،مسیحی)

کردزبان،لهجه ، آداب و رسوم، رنگ پوست و ...انسانها با هم فرق داره.(هیچ کدوم باعث برتری انسانها نیست)دشمن جامعه به دنبال تضعیف آن و اختلاف افکنی بین افراد جامعه هست تا بتونه بهشون مسلط بشه و جلوی پیشرفتشون رو بگیره.(تفرقه بینداز و حکومت کن)

خوب خدای متعال که انسانها رو خلق کرده از همه بهتر میدونه انسانها حول چه چیزی باید با هم متحد بشن تا قدرت و پیشرفت و عزت به دست بیارن."اسلام"

امام خمینی درد ملتهای خاورمیانه رو فهمید.

مردم باید حول اسلام با هم متحد بشن. وگرنه درگیری و اختلاف بینشون تموم نمیشه و ضعیف می مونن.(یه نگاه به عراق بندازید.وضعیت امروز عراق ناشی از چیه؟ اسلام رو گذاشتن کنار عرب شیعه و عرب سنی و کرد با هم درگیرن. نظام سیاسی عراق اینجوریه.)

تشکیل حکومت اسلامی در ایران اولین رایحه نوید بخش برای کل امت اسلامی بود.

سیاست داخلی و خارجی حکومت اسلامی باید ملاکش اسلام باشه.بین شیعه و سنی فرقی نباید بذاره مثلا به حماس کمک می کنیم؛ به حزب الله لبنان هم کمک می کنیم؛به شیعیان عراق کمک می کنیم؛ به سنی های صلاح الدین عراق هم کمک می کنیم.

دشمنان از اول انقلاب اسلامی با رسانه ها و مزدورانشون اختلاف افکنی رو شروع کردن.کافیه به رسانه های غربی و عربی و مزدور فارسی نگاه کنید.

اختلاف افکنی بین اقوام (خصوصا رسانه های فارسی زبان)اختلاف افکنی بین مذاهب و ادیان (شیعه، سنی)اختلاف افکنی بین کشورهای عربی و ایران(اون مسئولی که حرف از امپراتوری فارس زد باید بهش شک کرد.)سیاستمداران غافل یا مزدور در کشورهای اسلامی + رسانه های مزدور عربی و غربی همشون جلوی این نگاه وحدت آمیز اسلامی ایستادن.

مغز ملتهای منطقه رو شست و شو میدن تا جلوی وحدت رو بگیرن.

انصار الله یمن داره دقیقا یمن به رو سمتی می بره که همه زیر پرچم اسلام متحد بشن؛تفرقه و اختلاف بینشون نباشه؛رسانه های عربی ضد حمله رو شروع کردن:"شیعه-سنی" "جنوبی-شمالی"

ولی ان شاء الله شکست میخورن.

تو ایران هم باید مواظب باشیم.نگاه ملت رو دارن عوض می کنن.

/مصطفی