چند روزیه که پس از نبرد خان طومان در حال سبک و سنگین کردن انتشار پستی هستم که مطمئنا ناراحت کننده است ولی عدم اشاره بهش میتونه تبعات سنگین تری داشته باشه.

حتما تا به حال بارها در خبرها شنیدید که تعداد موشک های اعطایی کشورهای حامی تروریست ها اونقدر زیاد شده که دیگه ازشون برای نیروهای پیاده استفاده میکنن؛ اما احتمالا تا حالا کلیپ های ترورسیتها از اینگونه عملیات ها منتشر کردن رو ندیدید.

کلیپی رو که آماده کردم، سه عملیات مجزای زدن نیروهای پیاده محور مقاومت در یک ماه گذشته هست که در این کلیپ ها نشون داده میشه که چگونه تروریست هایی که در جبهه های رو در رو توان مقابله در برابر نیروهای مقاومت رو ندارن، از موشک های لیزری برای زدن نیروهای پیاده استفاده می کنن..

کلیپ ها عملیات های منجر به شهادت نیروها در العیس و خان طومان (جنوب حلب) و بمشرفه (لاذقیه) هست و در آخر کلیپ جا خالی دادن پیک آپ نیروها رو در خان طومان واستون گذاشتم.

البته بدلیل وجود صحنه های ناراحت کننده و برای جلوگیری از حذف کلیپ قسمت آخر کلیپ ها که صحنه انفجار موشک هست رو پاک کردم..

تنها نکته ای که میمونه اینه که خواهش کنم که در انتشار گسترده کلیپ و توضیحات کمک کنید و با توجه به اینکه میدونم خبرهای ما رصد میشه از دوستانی که ارتباط دارن بخوام که در مورد حضور گروهی در فضاهای باز خطوط مقدم به دوستان جهادگر و رزمنده هشداری داده بشه.

در کانال تحولات ببینید : http://www.aparat.com/v/7P214

لینک مستقیم دانلود : http://fs2.filegir.com/a7up/1451670_1538527976467780_1429395799_n.mp4