همونطور که حدس میزدیم با عدم موفقیت های بیشتر تروریست ها در پیروزی های حتی اندک، ماشین رسانه ایشون راه افتاده و از هر روشی برای نشون دادن برتری نیروهاش استفاده میکنه.

در نبود هر گونه توانی در مقابله رو در رو با نیروهای مقامت طی هفته های اخیر؛ تروریست ها در 24 ساعت گذشته حداقل 2 بار از تاو برای زدن نیروهامون استفاده کردن.

البته باز هم آخر کلیپ ها رو به علت صحنه های ناراحت کننده بریدم..

یه نکته ای وجود داره که باید توضیح بدم:

مکانزیم عملکرد موشک های ضد زره به صورتیه که موشک برای نفوذ نقطه ای طراحی شده و نه شکار نفرات.

این یعنی درسته که یه گروه از نیروها مورد هدف قرار میگیرن ولی اگر این نیروها کمی از هم دور باشن اولا نشونه گیری برای زدن بسیار سخت میشه و دوم اینه به علت کم بودن ترکشها، تلفات بسیار کم خواهد بود.

هرچند در کلیپ اولی لحظه برخورد حذف شده ولی باید بهتون بگم که موشک به طرز معجزه آسایی از بین نیروها گذر کرده و به نیروهای پشتی برخورد میکنه که مشخصه که علیرغم حضور 12 رزمنده در شعاع انفجار، شهدا نباید بیشتر از 2-3 نفر باشن.

اما در کلیپ دوم هم که نیروها 2-3 ثانیه قبل از انفجار متوجه موشک میشن، برخورد موشک با دیوار خانه باعث ترکش شده و احتمالا 4-5 نفر رو شهید میکنه..

شاید برای جمع های 2-3 نفره معطل کردن 1 نفر برای دیدبانی غیر ممکن باشه ولی برای جمع های 10-12 نفره، مخصوصا در جنوب حلب که دیگه مشخص شده که ترورسیت ها از جمع 5 نفره هم نمیگذرن، یه دیده بان در جهت استقرار ترویست ها روشی مبتدیانه ولی خردمندانه هست.

لینک مستقیم دانلود : http://fs2.filegir.com/a7up/12436834_564257033722128_1227301350_n.mp4