🔹 استان دمشق

حومه غربی دمشق:
ارتش در وادی بردی جایی که در تلاش برای عقب زدن مسلحین از ساحل جنوبی رودخانه است، امروز موفق شد فرمانده گردان "شهدای تلفیتا" از زیر مجموعه های "ارتش آزاد سازی شام" ملقل به "ابونمر التلفیتی" را در جبهه بسیمه به هلاکت برساند.
حومه جنوب شرقی دمشق:
درگیری های ارتش با "جیش الاسلام" و "فیلق الرحمن" از دیروز در جبهه مزارع حزرما تشدید شده، در حالی که دیروز منابع مسلحین خبر تصرف گردان موشکی حزرما رو در مقیاس وسیع مخابره می کردند اما امروز خبر از هدف قرار دادن این گردان توسط سلاحهای سنگین می دهند!

🔹 استان حماه :
حومه شمالی حماه : در حالی که دیروز مسلحین به چند ایست و بازرسی ارتش در غرب سلمیه یورش بردند؛ آتش درگیریها هنوز شعله ور است، مسلحین در جنایتی امروز آمبولانس دفاع وطنی را با موشک RPG مورد هدف قرار دادند.

🔹 استان دیرالزور :
پنتاگون انجام عملیات هلی برن نیروهای ویژه آمریکا را در دیرالزور تایید کرد اما هیچ اشاره ای به نتیجه و تلفات احتمالی ان نکرد.
همانطور که دیروز در اخبار اعلام کردیم داعش ادعا میکند تمامی کماندوهای آمریکایی را کشته است.

🔹 استان رقه :
درگیری های شدیدی بین نیروهای کرد ائتلاف #خشم_فرات و داعش در روستای "السمن" در حومه شمالی رقه گزارش می شود. همزمان نیروی هوایی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در جریان حمایت از نیروهای کرد پل "البلیخ" ما بین "تل السمن" و روستای "السلمان" را منهدم کرد. علاوه بر این دهها حمله هوایی در جریان این درگیریها در حمایت از نیروهای کرد توسط این ائتلاف انجام شد.