مشکل استکبار تشیع به عنوان مذهب یا ایران به عنوان کشور نیست، اینا با هرکس که جلوی برنامه هاشون رو بگیره حتی اگر یهودی هم باشه مشکل دارن..

اریک دیویس از اساتید دانشگاه Rutgers نیوجرسی اظهار فضل نموده اند که "بعضی عشایر اهل سنت عراق از نیرویهای شیعه استفاده میکنن تا با داعشی نشان دادن بعضی عشیره های دیگه، اونا رو حذفشون کنن و زمین های کشاورزیشون رو در کنار فرات تصاحب کنن.

من از این بنده خدا انتظار ندارم بیاد بگه نیروهای شیعه در عملیات الانبار زیر نظر ارتش کار کرد و خود ارتش هم هرجایی مخواد عملیات کنه از مجلس عشیره های الانبار اجازه میگیره؛ که این مجلس قبل از حضور داعش در عراق و به وسیله انتخاباتی که آمریکایی ها بر اون نظارت داشتن تشکیل شده.

یه زمانی در عملیات تکریت که هنوز بعضی شک داشتن که نیت نیروهای شیعه برای عملیات در مناطق سنی نشین چیه، شیعه ها متهم به انتقام گیری و دزدی از سنی ها شدن؛ حالا که دیگه نمیشه همکاری شیعه و سنی در الانبار رو کتمان کرد، وارد فاز جدیدی شدن و سنی ها رو دو قسمت میکنن و در دو گروه متعامل کننده با شیعه ها و داعش قرار میدن و البته گروه تعامل کننده با شیعه ها رو زیر رگبار تهمت هایی میگیرن که یه روزی به شیعه ها نسبت میدادن (تسخیر زمین های اهل سنت استان صلاح الدین توسط نیروهای شیعه از اولین تهمت هایی بود که به شیعه های تازه وارد شده به صلاح الدین میزدن)..

یه نکته ای هم که از سر افسوس بهش خندم میگیره اینه که این بنده خدا وبلاگی داره به نام "خاورمیانه جدید"، یکی نیست بگه تو که توی آمریکا زندگی و کار کردی چه توجیحی داری که بخوای در مورد خاورمیانه نسخه صادر کنی؟! واسه سنی هایی که بر ضد داعش میجنگن (حتی اگر درست هم باشه که نیست) گرفتن زمینهای دیگر عشیره ها بده و برای آمریکا از بین بردن نظم خاورمیانه و چینش اون به میل خودش خوبه؟!

با چنین آدمایی سر و کار داریم!