خیلی از دوستان در فیسبوک ، بلاگ و اینستاگرام از ما سوال میکنند که چرا شما از تحولات یمن ،خبر و مطلب منتشر نمیکنید و یا کم منتشر میکنید .

در جواب تعدادی از پاسخ های داده شده در کامنتها رو بازنشر میکنم :

اونقدر زیر ساخت های انصارالله رو زدن که هیچ خبری از طرف انصارالله پخش نمیشه.

مثلا در همین عدن اینترنت به مدت یه ماه قطع بود که همین دیروز درست شد.

حتی المسیره هم قطع شده

اگر هم بخوام از منابع اونوری استفاده کنم که دیگه بدرد نمیخوره (یک طرفه و مغرضانه هست ،، چیزی که به وضوح در نقشه های مغرضانه ی ویکی پدیا در مورد یمن مشهود و مشخص هست)

ولی به نظر خودم با توجه به وضعیت میدانی، ائتلاف عربی داره تکیه خیلی زیادی به جنگ روانی میکنه و خبرهای رو چند روز جلوتر میده بیرون تا روحیه از دست بره.البته این رو هم در نظر بگیرید که 140 روز، هر جنبنده رو عربستان میزد و الان بیش از 70 روزه، وضعیت بسیار اسف باره.

کلا ااوضاع خیلی مشکوکه. مطمئنا بعدها اسنادش منتشر میشه.ولی این همه پیشروی کار 300 نیروی ارتش امارات و عربستان و 40 تا تانک و 100 تا خودروی زرهی و 3000 تا 5000 پرسنل شبه نظامی نیست و مطمئنا کاسه ای زیر نیم کاسه هست.

**

به عنوان مرجع خبری که معمولا در صدر انتشار اخبار به روز هستیم و البته خیلی ها به ما نگاه میکنن (زیادن ولی مثلا داخلی ها مشرق و العالم و ... و در خارج هم جاهایی مثل المصدر و البته سایت های خبری مستقل مثل داعش نیوز و ...) نمی تونیم خبر های غیر موثق رو پخش کنیم.

مخصوصا اینکه الان دیگه خوب طرف خودمون رو شناختیم.

**

در مورد نقشه های ویکی پدیا از درگیریهای یمن :

اولا من آپلود کننده های ویکی پدیا رو میشناسم و قبلا دیدم که چه دسته گل هایی به آب دادند و البته این هم بگم که خود ما از مراجعی هستیم که ویکی از ما نقشه ها رو اصلاح میکنه، مخصوصا در عراق .

دوم تو نقشه 9 و 12 آگوست رو با هم مقایسه کنی، میبینی اصلا امکان نداره طی 3 روز و با هر استعداد حتی اگر انصارالله با مقاومت حداقلی عقب نشینی کرده باشه، اینهمه زمین گرفته باشن.

از طرف دیگه وقتی خودمون میخوایم نقشه بزاریم هم منبع نداریم.بنابراین فعلا تا یکم اوضاع آروم بشه و توازن برقرار بشه باید صبر کرد.