پیام تروریست سعودی عبدالله محیسنی به ایران و احمدی نژاد! :ما نوادگان خالدبن ول هستیم و شما نمیتوانید سوریه را بگیرید.
*******
در این روزها افرادی مثل عبدالله #محیسنی به شدت فعال شده و با تجمعات و مراسمات مختلف در حال تبلیغ و جا انداختن تشکل جدید "تحریرالشام" هستند.
روز گذشته هم انتشار این فیلم با عنوان تجمع بزرگ مردم سوریه در تأیید تحریرالشام در همین راستا انجام شد.
البته مساله به اینجا ختم نشده و در روزهای گذشته شاهد اعتراض #احرارالشام به عبدالله محیسنی بودیم. که طی آن به بازدیدهای محیسنی از مقرات احرارالشام که به قصد جدا کردن نیروهای آنها و پیوستن به تحریرالشام انجام می گیرد اعتراض شده بود.

آنچه در فیلم مشاهده می کنید تجمعی است که در أطمه برگزار شده که عنوان مراسم، تجمع تأیید هیات #تحریرالشام است. أطمه شهرکی در شمال غرب #حلب، و مجاور مرز #ترکیه است که در سالهای اخیر یکی از نقاط تجمع آوارگان سوری است و حتی در بخش هایی از فیلم خیمه های آوارگان در کنار محل برگزاری مراسم به چشم می خورد.

جالب آنکه، محیسنی که خود یک سعودی است در این سخنرانی از زبان مردم سوریه به #ایران و #احمدی_نژاد! پیام می دهد که سوریه را #خالدبن_ولید آزاد کرد و ما هم فرزندان او هستیم و شما نمی توانید سوریه را بگیرید.

و جالب تر آن است که محیسنی در این سخنرانی و مشابه آن، دائما سعی دارد تشکیل هیأت #تحریرالشام را پاسخی به درخواست های مکرر جوانان سوری! در مورد اتحاد گروه ها عنوان کند. و در مواقعی حتی عنوان میکند که با تشکیل تحریرالشام بهانه ها از بین رفته و با متحد شدن فصائل ( گروه ها ) همه چیز آماده پیوستن عمومی جوانان برای مبارزه و جهاد است!

در حالی که بر احدی پوشیده نیست که تشکیل تحریرالشام به دنبال درگیری های خونین بین معارضین و النصره اتفاق افتاد و نه پاسخی به اتحاد بود و نه اینکه چیزی از کینه های بین آنها و سایر مسلحین کم می کند.
هر چند که برای مشاهده نتیجه آن و قضاوت در مورد سرنوشتش باید نظاره گر تحولات آینده بود ...

جهاد_رضا