ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از دو روز گذشته عملیاتهایی را از چند محور در شرق مناطق تحت محاصره و بصورت ویژه در  مناطق غرب فرودگاه حلب آغاز کردند .

حاصل تلاش دو روزه ی نیروها پاکسازی محله کرم الطراب، پاکسازی بخش وسیعی از کرم الجزماتی ، پیشروی قابل توجه و مهم در مناطق شرقی طریق الباب و الحلوانیه میباشد.

همچنین غروب روز شنبه نیروهای ارتش و  مقاومت موفق شدند پیشرویهای قابل توجهی در محله المیسر داشته باشند؛ آزادسازی کامل المیسر نقش مهمی در ادامه روند مثبت عملیات در این منطقه ایفا میکند و تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت مسلحین در محله های بالا دستی دارد.

کمی پایین تر منطقه شیخ لطفی و المرجه شاهد بمباران شدید توپخانه ، ادوات زرهی و جنگنده های ارتش بود؛ هنوز پیشروی محسوسی در این محور صورت نگرفته است . البته در حال حاضر امکان ورود به این مناطق وجود دارد ولی مطمئنا پیشروی در این محور تا زمان تسلط کامل نیروها بر محله المیسر آغاز نخواهد شد .

پی نوشت:

بعضی سایتهای خبری سوری به اشتباه و یا تعصب اقدام به انتشار نقشه هایی اغراق آمیز از میزان پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در شرق حلب میکنند؛توصیه ما به شما در درجه اول صبر و سپس دقت به خبرهای درست و تایید شده میدانی میباشد .

در هر صورت دیر یا زود حلب آزاد میشود پس عجله نکنید و منتظر خبرهای تایید شده باشید!

نقشه با کیفیت : http://www.mediafire.com/convkey/868a/4o0fqi26kpaf83czg.jpg

آزادسازی المیسر باعث عقب نشینی های وسیع مسلحین از محلات شمالی میشود .

در حال حاضر نیروها وارد المیسر شده اند و درگیریهای سنگین در جریان است.