در نقشه زیر آخرین وضعیت حلب نشان داده شده است .

امروز بعدظهر درگیریها در جنوب حلب مقداری آرام شد و خطوط مشخص شد ؛ مسلحین طبق معمول با سیل خودروهای انتحاری و موجهای نیروهای انغماسی که بیشتر از تروریستهای خارجی زبده در این موج ها استفاده میشود ؛ موفق شدند بخش وسیعی از ضاحیه الاسد و تقریبا تمام آن را تصرف کنند .

ضاحیه الاسد در مجاورت آکادمی اسد وضعیت استراتژیک و مهمی در جنوب غرب حلب دارد و در اختیار داشتن آن توسط ارتش سوریه یا مسلحین ، نقش تعیین کننده ای در آینده ی نبرد جنوب و غرب حلب خواهد داشت.
ارتش سوریه هنوز حملاتی برای پس گرفتن مناطق از دست رفته آغاز نکرده و فعلا توپخانه و سلاحهای سنگین در حال ریختن آتش بروی مسلحین هستند و سعی میکنند تا مناطق بیشتری در اختیار مسلحین قرار نگیرد .

البته طبق اطلاعات رسیده نیروها در حال تجمیع هستند و طبق برنامه پیش رو در زمان مشخص ضد حملات آغاز خواهد شد .

در حال حاضر مسلحین در تلاش اند تا با رخنه به منیان(بنیامین) جای پایی برای ورود به آکادمی اسد و عمق غربی حلب ایجاد کنند و فعلا ارتش سوریه با انهدام یک انتحاری مسلحین در این محور و پس زدن موج های اولی موفق به دفاع مطلوب شده اند .
درگیریهای منطقه جمعیه الزهرا مانند فامیلی هوس ، مهنا و توپخانه الزهرا نتیجه ی خاصی برای مسلحین نداشته و همانطور که پیش بینی میشد این جبهات برای برهم زدن تمرکز ارتش سوریه فعال شده بود .

منطقه 1070 هم شاهد تغییر خاصی نبوده است .

در حال حاضر آمار مشخصی از میزان خسارات و تلفات طرفین در دسترس نیست .

در صورت تغییر خطوط نبرد اطلاع رسانی میکنیم .

نقشه با کیفیت: http://www.mediafire.com/convkey/8ac1/o6mz8upjir9a0f1zg.jpg