چند روزیه که مرتزقین (هواداران هادی) جنگ رسانه ای بر سر اینکه منطقه میدی رو از انصاراله پس گرفته اند به راه انداختند، فیلمهایی هم منتشر کردند که بیشتر از مناطق خارج شهر و نیروهای خودشون گرفته شده بود و مشخص نبود کجاست و آیا واقعاً مربوط به میدی هست یا نه،در همین راستا دو روز قبل انصارالله با انتشار فیلم خبر داد که مرتزقین چهار حمله سنگین برای تصرف شهر میدی ترتیب دادند اما با مقاومت جانانه ی انصارالله مواجه و هر بار با دادن تلفات سنگین به مواضع قبلی عقب نشینی کردند.

دیروز هم آخر وقت خبر اومد که سه تن از فرماندهان ارشد مرتزقین به نامهای شیخ جابر ابو سوشاء، عمید الرکن منصور ثوابه(فرمانده تیپ۸۲مرتزقین) و فائزابن احمد محمد الثوابه به همراه چند تن از همراهانشون در خلال همین نبرد ها به هلاکت رسیدند.

لازم به ذکره تا هفته گذشته و پیش از تشدید در گیری ها، بندر میدی و سواحل اون تحت کنترل مرتزقین بود و شهر و صحرای میدی دست انصارالله، اکنون درگیری ها در این منطقه هنوز درجریانه و هر کدوم از طرفین ادعا می کنند طرف مقابل را عقب روندند.

البته در این میان فیلمهایی که تلویزیون المسیره بیرون داده نشان از موفقیت نسبی انصاراله داره، درهر صورت لازمه صبر کنیم تا طی روزهای آینده وضعیت اون جبهه به کلی مشخص بشه.