حسین مشتاقی از پاسداران سپاه شهرستان نکا در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در جنوب استان حلب به فیض شهادت نائل آمد.

رضا حاجی زاده از پاسداران سپاه شهرستان آمل در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در حومه جنوبی استان حلب به قافله شهدا پیوست.

علی جمشیدی از بسیجیان شهرستان نور در استان مازندران در نبرهای شهرک خان طومان در استان حلب سوریه به شهادت رسید.

علی عابدینی از پاسداران شهرستان فریدونکنار در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در استان حلب سوریه به قافله شهدا پیوست.

سید رضا طاهر از پاسداران شهرستان بابل در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در استان حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

علیرضا بریری از پاسداران شهرستان بابلسر در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در جنوب استان حلب در شمال سوریه به شهادت رسید.

سعید کمالی از پاسداران شهرستان میاندورود در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در حومه جنوبی استان حلب سوریه به قافله شهدا پیوست.

سید جواد اسدی از پاسداران شهرستان ساری در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در جنوب استان حلب در شمال سوریه به شهادت رسید.

محمود دادمهر از پاسداران شهرستان ساری در استان مازندران در نبردهای شهرک خان طومان در جنوب استان حلب در شمال سوریه به قافله شهدا پیوست.