محاصره آمرلی بطور کامل شکسته شد

حمله بعد از نماز جمعه از سه طرف آغاز شد . از ناحیه طوز در شمال از ناحیه العظیم در جنوب غرب و از جنوب که پیشروی خیلی سریع بود. دیروز روستای که دست داعش بود یکی پس از دیگری بیاری خدا و دعای اهل البیت سلام الله علیهم فتح شدن که از مهمترین آنها روستای السلام بود و مقر داعش در بوحسن که امروز فتح شد در تاحیه العظیم مین ها و بمب های کنار جاده ای پیشروی رو کند کرده بود . ساعتی پیش جاسم محمد جعفر رهبر ترکمننان آمرلی رفع کامل محاصره رو اعلام کرد.

حمله از 3 منطقه العظیم بالای قریه البیار ، منطقه کفری و منطقه طوز آغاز شد . سپاه بدر ، سرای اسلام ودیگرگروهای شیعه و ارتش این حمله رو آغاز کردن هفته پیش حدود 2000 نیرو از طوز به آملی رسید ولی محاصر همچنان پابرجا بود از کفری نیروها تا 3 کیلومتری شهر رسیدن در العظیم بمب های کنار جاده ای و مین کار پیشروی رو سخت کرده بود ولی خدا کمک کرد و پیشروی هر چند به کندی انجام شد. اما در ناحیه طوز ابتدا روستای یکینجه و سپس السلام و تا سلیمان بیگ آزاد شد . دیروز نیروهای ویژه چترباز وارد شهر شدن و هادی عامری امروز وارد سلیمان بیگ شد وبعد از پاکسازی نزدیک ظهر کل منطقه پاکسازی شد .

یه نکته راجب مردم آمرلی که به ترکمن مشهورن ولی در اصل ترکمن نیستن و و آذری رو خوب صحبت می کنن و مثل همه آذری ها شیعه با غیرت ند که نزدیک به 70 روز با دست خالی مقاوت کردن تا نصرت الهی به یاریشون بیاد و ناموس شیعه تو دستای یه سری حرومی نیفته ... بازم گلی به جمال همه بچه شیعه ها و درود بر شرفشون که امروز که تعریفشو شنیدم خیلی از داعشیا از صولت حیدری این عزیزان و از ترس دسته دسته تسلیم می شدند و خبری از اون اقتداری که تو عکسا می اندازن نبود و تشکر از مرجعیت شیعه برای اعلام خطر و دستور برای آزادی این منطقه.
خدایا شکرت بخاطر این پیروزی

توسط Alen عزیز