-جبهة النصره ٢٠ روز قبل یک زن خبرنگار آلمانی رو به اتهام عبور غیرقانونی! از مرز ترکیه در شهرک سلقین ادلب دستگیر و زندانی کرد و برای آزادی این خبرنگار ٣ میلیون یورو از دولت آلمان طلب کردن. بعد از اینکه متوجه شدن این زن ٥ ماهه باردار هست مبلغ رو دو برابر کردند و در مقابل سلامتی زن و جنینش خواستار ٦ میلیون یورو از دولت آلمان شدند :))) عجب !!

بخشی از موشک های تاو آمریکایی که به دست مسلحین افتاده، با پول عربستان و از آلمان تهیه شده، اما مثل اینکه دست آلمانها نمک نداشت و الان النصره به نحو دیگه جوابشون رو داده!

در طرف دیگه اکانتهای احرار الشام هم عکسی از سر بریده شده افسر ارتش سوریه را در یک سبد در درگیریهای عطشان و سکیک منتشر کردند و مدعی شدند این سرنوشت همه سربازان سوری خواهد بود.

جبهة النصره دیروز به مقر گروه شهدای بیاضه (مسلحین در شمال حمص) به فرماندهی عبدالباسط ساروت ملقب به "دروازه بان انقلاب" حمله و پس از فرار اعضای گروه،مقر،ادوات و تسلیحاتشان را ضبط کردند.

عبدالباسط ساروت قبل از ناآرامیها دروازه بان تیم الکرامه حمص بود و پس از بحران در بین مسلحین به دروازه بان انقلاب معروف شد. ساروت اخیرا همراه با گروهش با داعش بیعت کرده بود و در صدد پیوستن به آنها بود که مورد عنایت النصره قرار گرفتند.

سرنوشت ساروت هنوز مشخص نیست.بعضی منابع از کشته شدن ساروت خبر دادن،بعضی هم از گریختن ساروت به رقه گفتند و عده ای هم کلا منکر بیعت ساروت با داعش و فرارش به رقه شدند.

تصاویر ساروت و مقر و ادوات تصرف شده ی گروه ساروت