مصر : مرسی به ریاست جمهوری رسید.

از جمهوری اسلامی فاصله گرفت و رفت دستبوسی آل سعود و قطر...کودتا شد، آمریکا و آل سعود یک عروسکی به نام سیسی رو جایگزین کردن. (اسلام سیاسی سنی اخوان المسلمین شکست خورد)، ملت فلسطین هم که هنوز توسط مصریها محاصره هست.از آمریکا و اسرائیل می ترسن.

لیبی : با دخالت خارجی و بمباران هوایی و تزریق پول و سلاح ، قذافی سقوط کرد ولی هرج و مرج در لیبی غوغا می کنه و داعش اومده وسط!(دخالت نظامی برای پیروزی انقلاب ، عاقبتش همین میشه.)

سوریه : انقلاب کردن ولی با پول عربستان و قطر...خیلی سریع رفتن سمت مسلحانه. اسلام سیاسی سنی داعش و النصره و احرار الشام رو خلق کرد! ذبح و قتل و تجاوز. حرف از وحدت اسلامی نیست.اقلیتهای مذهبی همشون در خطرن.

یمن : رهبر انقلاب یک عالم مذهبی (سید عبدالملک حوثی) هست و ایدئولوژی انقلاب اسلام سیاسی شیعه هست.رهبری انقلاب خیلی مهمه. هیچ کشوری دخالت نظامی مستقیم برای کمک به انصار الله نکرد.بعد از سقوط شمال یمن، عربستان سعی کرد جنوب یمن به جنگل داعش و تجزیه طلبها تبدیل کنه و یمن رو به سمت هرج و مرج ببره ولی سریعا عبدالملک ملت رو به سمت جنوب فراخوند.

توطئه در نطفه خفه شد.

تا ماههای آینده هم تغییر قانون اساسی و همه پرسی قانون اساسی و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در راه هست. طبعا احزابی که از حمله عربستان به یمن دفاع کردن بعیده حق فعالیت سیاسی داشته باشن.

در قانون اساسی جدید قطعا به فکر قضیه یمن جنوبی هم خواهند بود.

عربستان از تشکیل یک جمهوری اسلامی در جنوبش می ترسه.انقلابیون یمن ، اقلیتهای مذهبی و اهل سنت یمن رو تهدید نمی کنن هیچ. بر وحدت اسلامی تاکید می کنند.

انصار الله در همه وزراتخونه های یمن الان نماینده گذاشته و با فساد اقتصادی و اداری مبارزه گسترده دارن.

ملت دارن یک نمونه متمدن از اسلام رو مشاهده می کنند.

معلومه عاشق انصار الله میشن.

وعده خدا و ائمه مبنی بر ظهور مهدی موعود هم حاکی از حکومت اسلام سیاسی شیعه بر کل دنیا در آینده ای نزدیک هست.

مصطفی