از ۴ ماه پیش با ورود جدی تر نیروهای سپاه، فاطمیون، زینبیون و گروههای عراقی به نبردهای جنوب حلب، مسلحین با سبک جدیدی از نبرد مواجه شدند که کاملا با شیوه ی کلاسیک ارتش سوریه متفاوت بود. نیروهای چریکی چابک و متحرک با استفاده ی حداقلی از زره پوش های سنگین و کند مثل تانک و جایگزینی آن با وانت بارهای سبک یا جیپهای تاکتیکی کار رو برای مسلحین که بیش از یک سال عادت کرده بودن با موشک های ضد زره مثل تاو به راحتی تانکهای ارتش رو در دفاع و هجوم بزن، سخت کرده بود.

در واقع اون چیزی که موشک های تاو، که از نظر فنی موشک های ضد زره تاکتیکی دفاعی هستند رو اینقدر در قامت یک سلاح تعیین کننده مطرح کرد، بیش از تواناییهای این سلاح، شیوه ی نبرد کلاسیک و غیر منعطف ارتش سوریه بود.

به همین خاطر مسلحین در جنوب حلب روی به استفاده از موشکهای ضد زره برای هدف قرار دادن سنگرها، وانتهای سبک و حتی نفرات آوردن تا لااقل با استفاده از این موشکهای گران قیمت بتونن تلفات بیشتری به حریف وارد کنن.

حالا برادرمون ایاد الحسین با دوربین خودش از نبردهای شمال لاذقیه تصاویر هدف قرار دادن مستقیم مسلحین و سنگرهاشون با کورنت های قدرتمند رو مستند کرده که یک جورایی مقابله به مثل با حرکت مسلحین در هدف قرار دادن مستقیم نیروهای ما با تاو هست.

ایاد میگه با دوربین خودش هلاکت حداقل ۵۰ مسلح رو ثبت کرده، درست و غلطش به عهده خودش! مستند ایاد رو ببینید و منتظر اخبار جالب از شمال لاذقیه باشید..

در کانال تحولات ببینید : http://www.aparat.com/v/SMXFY

حتما ببینید