آخرین نقشه همین نقشه ای هست که مشاهده میکنید . بعضی! خبرگزاری ها خبر از آزاد سازی زبدانی رفتند که درست نیست .
به آخر ماجرا نزدیک شدیم ولی هنوز کار داره ...


**
مطلب دیگه اینکه ، بعضی ! خبر گذاری ها اقدام به بازنشر صحبت های یه  عده از سوریهای عزیز کردند مبنی بر : الوعر حمص در برابر فوعه و کفریا .

این بدترین و غیر شرعی ترین راه ممکن برای نجات مردم فوعه کفریاست .
این طرح رو خیلی وقته که بعضی سوری ها زمزمه میکردند و سر این ماجرا اصرار داشتند . یه چند روزی هست که تعدادی از سوری های عزیز بشدت دارند روی این قضیه پافشاری میکنند و هی توی صفحات فیس بوک میزارند که وعر در برابر فوعه کفریا و  درخواست اشتراک این قضیه با  سایرین رو دارند .
از قضا دیشب هم با دوستان صحبت میکردیم ، به همین قضیه اشاره کردم که این  چند روز خیلی از سوری ها این مطالب رو در صفحاتشون میزارند که  الان دیدم فارس هم گذاشته .

تا اونجایی که من اطلاع دارم فرماندهی ، با این موضوع موافق نیست و مخالف چنین حرکتی هستند و به نظرم کاملا درست هم هست .

ببینید توی وعر فقط مسلحین نیستند ، مردم عادی هم هستند ؛ حالا اگه فقط مسلحین بودند ایرادی نداشت ولی این قضیه  فرق میکنه

اینکه به تلافی کار شنیع و غیر انسانی یه عده تروریست در فوعه کفریا و کشتار مردم ، طرف مقابل هم بیاد همچین حرکتی بزنه و خیلی راحت فقط بگه عواقبش با خودته !! اصلا نه انسانی هست  و نه شرعی .

اصلا هم بحث اینکه داغ دار هستند و یا صحبتهایی مانند : نمیدونی داغ برادر پدر مادر ... نکشیدی و حالشون رو نمیفهمی و یا نمی فهمیم و ... از این حرف ها نیست .

برای کسی که اسم شیعه رو یدک میکشه و خودش رو مسلمان محمدی و شیعه ی علی و پیرو امام حسین میدونه اینکار به هیچ وجه قابل توجیه نیست و ارتکابش گناهی نابخشودنی .

کشتن زن و بچه در هیچ صورتی قابل توجیه نیست .

به نظرم بهتره بجای نظرات اب دوغ خیاری و حرکاتی که باعث به فنا رفتن دین یه عده میشه ، عزیزانی که این نظر رو دارند و دستشون هم میرسه  که یکاری بکنند و صاحب قدرت هستند ؛؛؛ فکر بهتری برای مظلومین فوعه کفریا بکنند .

راه های دیگری هم هست .واقعا هست .

راه حل اصلی برون رفت از این مشکل ، بیشتر سیاسی هست تا نظامی ... حمایت جنگنده ها .... فشار به دولت سوریه ... روسیه .... ترکیه و ...  

مسئولین عزیز لطفا صریح تر و قاطع تر عمل کنید ؛ الان زمان سهل انگاری نیست ،، فردا اگر خدای نکرده اتفاقی که نباید بیفته ؛ اتفاق بیفته ، جز پشیمانی و حسرت و شرمندگی به درگاه خداوند کاری از شما ساخته نخواهد بود .