عبدالحمید یوسف، کسی که گفته می شود 26 نفر از خانواده از جمله همسر و دو فرزند خود را در حمله مشکوک شیمیایی به خان شیخون از دست داده است، عضو فعال جبهه النصره می باشد.
تحقیقات گسترده و دقیقی که توسط ناظران بین المللی و تنها با استفاده از اطلاعات منتشر شده از مسلحین روی اینترنت صورت گفته است نشان می دهد که عبدالحمید یوسف و بسیاری از اعضای خانواده وی عضو یا هوادار مسلحین انصره هستند.
شاید برای شما هم سوال باشد، چگونه 26 نفر از 50 کشته حادثه خان شیخون، عضو یک خانواده می باشند، شاید با نگاهی به عکسها و منبع، داستان ساختگی خان شیخون واضح تر شود.
نکته جالب این است که اکانت فیسبوکی برادر عبدالحمید که گفته شده است در حمله کشته شده، تا چند روز پس از حمله فعال بوده است.
https://clarityofsignal.com/2017/05/02/father-of-invention-media-portrayed-grief-stricken-dad-turns-out-to-be-al-nusra-front-terrorist/


داستان عبدالحمید یوسف، بسیاری کارشناسان را یاد داستان بنا العبد انداخت. دختری 7 ساله از حلب محاصره شده که از مظلومیت خانواده طی محاصره و البته مجروحیت پدر گفت. پدری که بعد از انتشار عکس وی با اردوغان مشخص شد عضوی از مسلحین حاضر در حلب می باشد.