دو حمله انتحاری شبیه به هم در دو طرف شهر کابل در مراکز نیروهای امنیتی افغان دست کم 3 کشته و بیش از 40 زخمی برجای گذاشت .
حوالی ساعت 1 بعد از ظهر، دو مهاجم انتحاری، حوزه ششم امنیتی پلیس کابل را هدف قرار دادند . مهاجم اولی خود رو مملو از مواد منفجره به دیوار این مرکز کوبید و مهاجم مسلح دومی وارد مرکز پلیس گردید . فرد مهاجم بعد از یک ساعت درگیری و در نتیجه  تیر اندازی پلیس از پای در آمد .
در این رویداد 2 تن شهید  و 35 تن زخمی شده اند . حوزه ششم پلیس در غرب شهر کابل قرار دارد و نیروهای ارتش در این مرکز آموزش می بینند .
همزمان در غرب شهر کابل ، دو مهاجم انتحاری دیگر با اقدامی مشابه به ساختمان حوزه دوازدهم  امنیت ملی ( امنیت دولتی ) حمله ور شدند . مهاجم اولی با انفجار وسیله نقلیه راه را برای مهاجم دومی باز کرد ، اما مهاجم  دومی در اولین دقایق درگیری با نیروهای امنیتی از پای درآمد . در این رویداد نیز 1 تن شهید و 5 تن دیگر زخمی شده اند .
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در پیامی مسئولیت این حملات را به دوش گرفته ومدعی شده است که تعداد زیادی از سربازان افغان دراین حمله کشته شده اند .
گفتنی است در حال حاضر وضعیت به حالت عادی برگشته است . شهر کابل هر چند وقت یکبار شاهد حملات خونین از این دست می باشد . چندی قبل در حمله خونین در نزدیکی مجلس نمایندگان افغانستان دست کم 80 تن شهید  و بیش از 200 دیگر زخمی شدند .