فرودگاه ابوظهور :

تعدادی از نیروهای فرودگاه ابوظهور که به تدریج در دسته های مختلف و به مقصدهای متفاوت از این فرودگاه خارج شده بودند به حماه و حلب رسیدند.طبق آمار ارتش تعداد دقیق سربازان ارتش در ابوظهور ٢١٣ نفر بوده که فعلا اخبار وصول یک دسته به حلب و یک دسته دیگر شامل ٤١ نفر هم به حماه منتشر شده است.سربازان نجات یافته از ابوظهور تا حد زیادی مرهون ایثار سرهنگ شهید احسان الزهوری فرمانده کل فرودگاه هستند که تا لحظه آخر به همراه آخرین دسته از سربازان با مهاجمین النصره جنگید تا سربازان خارج شده از فرودگاه بتوانند به سلامتی از منطقه درگیری دور شوند.
فرودگاه ابوظهور در حومه ادلب از حدود دو سال پیش توسط جبهة النصره به محاصره در آمد که اوایل هفته با شدت گرفتن حملات انتحاری نیروهای مدافع با دستور فرماندهی ارتش عقب نشینی کردن.

غوطه شرقی :

جیش الاسلام بزرگترین معرکه اخیر خود را دیروز با هدف آزادسازی زندان عدرا با حمله از سمت تل کردی آغاز کرده و ساعاتی پیش اعلام کرد خط دفاع اول زندان و منطقه زندان زنان را در اختیار گرفته. خبری که منابع ارتش تکذیب کرده اند. منابع ارتش حتی پیشروی جزیی جیش الاسلام را رد کردند و خبر بازپس گیری تمام نقاطی تصرف شده در روز اول و هلاکت دهها نفر را در شیفونیه دادند.

نیروهای کمکی ارتش هم به محل اعزام شده اند. سرنوشت این حمله هم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.