اوایل بحران سوریه رو یادتون میاد...هی پشت سر هم در استانهای مختلف سوریه فیلم منتشر می شد مبنی بر تشکیل ارتش آزاد سوریه...فیلم هم می فرستادن الجزیره پخش کنه.

دقیقا همون سیستم رو دارن در یمن پیاده می کنند.

یه سری افراد مسلح که مهره اطلاعاتی کشورهای خلیج فارس و غرب هستن در شهرهای مختلف اعلام تشکیل گروههای مقاومت مردمی می کنن. فیلم می فرستن برای الجزیره. اسلحه و مهمات و بودجه این گروهها هم توسط استکبار جهانی(غرب و کشورهای خلیج فارس) تامین میشه.

پشیبانی رسانه ای ازشون شروع میشه و هر روز اخباری مبنی پیشروی این گروهها منتشر می کنن که اغلب کذبه.

در شهر تعز و عدن انصار الله و ارتش یمن با هوشیاری توطئه رو خنثی کردن.

اگر جلوی این گروهها گرفته نشه یمن تبدیل به سوریه و عراق میشه.یمن برای استکبار و استعمار جهانی خیلی مهمه چون یکی از مراکز اصلی جهان تشیع بوده. اصلا آل سعود توسط انگلیسی ها مامور بوده مذهب وهابیت رو در عمق مناطق شیعه نشین یمن تبلیغ کنه تا مردم اصلا یادشون بره شیعه هستن.

امام خمینی خیلی خوب ماهیت اصلی آل سعود رو شناخته بود و یکی از علل اصلی عقب ماندگی ملل مسلمان منطقه رو این خاندان می دونست.من تو بین سعودی ها نگاه می کردم بعضی هاشون پیشرفتهای علمی و نظامی و صنعتی ایران رو می بینن همش اعتراض میکنن که چرا کشورهای خلیج فارس که این همه پول و ثروت دارن ، دنبال خودکفایی و پیشرفت علمی نمی رن و همش در حال خرید محصولات غربی و وابستگی به غرب هستن.

خبر ندارن که استعمارگران و دشمنان اسلام، سالها تلاش کردن که اسلام حقیقی از نظرها پنهان بمونه. چون اسلام حقیقی منافع استعمارگران رو به خطر میندازه.