اطلاعیه داعش مبنی بر معرفی عامل انتحاری منجر به شهادت دو تن از فرماندهان ارشد ارتش عراق، سرلشگر «عبدالرحمن ابو رغیف» معاون عملیات استان الانبار و سرتیپ «سفین عبدالمجید» فرمانده لشگر دهم؛ خبرهای رسانه ها در مورد نحوه شهادت با خمپاره یا موشک رو نقض میکنه.

البته این شک بر انگیز بود که چگونه و در چه شرایطی این دو نفر در معرض موشک یا خمپاره قرار گرفتن، اونم در حالتی که این هفته، هفته ای پر شهادت برای ارتش عراق بوده..

طبق اطلاعیه داعش 6 انتحاری توسط 4 خودرو شامل اعضای آلمانی، تاجیک، سوری و عربستانی به مرکز فرماندهی ارتش در نزدیک ثرثار حمله کردن که این انتحاری غزه ای عامل شهادت این دو فرمانده بوده است..

فرماندهی باید به سرعت با معرفی جایگزین کاری کنه که روند عملیات الانبار و به خصوص عملیات رمادی مختل نشه. بیش از 50000 نیروی ارتش، حشد، پلیس و ... در سه شهر فلوجه، رمادی و البغدادی در حال جنگ با داعش هستن که انشالله با فتح رمادی شمار زیادی از نیروها آزاد شده و میتونن در محورهای دیگه به دیگر نیروها کمک کنن.

مخصوصا الان که داعش در الانبار تنها به انتحاری ها دل خوش کرده و عملا کار دیگه ای ازش بر نمیاد..گویا دواعش حسابی از از دور خارج کردن 3 فرمانده اصلی ارتش در الانبار خوشحال هستن و البته در حال قهرمان سازی از شخصی غزه ای هستن که به جای جنگ با صیهونیست ها، مسلمانهای دیگه رو شهید میکنه

(یکی از دو فرمانده شهید ارتش از اهل سنت کرد بوده).