مثل اینکه جان کری هم دردش اومده از حمله دیشب به اردوگاه تروریستهای مجاهدین،تسلیت هم گفته بهشون :)))

"جان کری وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌یی حمله موشکی به لیبرتی را قویاً محکوم کرد.در قسمتی از بیانیه وزیر خارجه آمریکا آمده است: "ایالات متحده حمله وحشیانه و بی‌معنای تروریستی به کمپ لیبرتی را که منجر به جان باختن و مجروح شدن ساکنان کمپ شد قویاً محکوم می‌کند. ما به خانواده‌های قربانیان تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مجروحان به سرعت بهبود یابند. ما با مقامهای ارشد عراقی در تماس بوده‌ایم تا تضمین کنیم دولت عراق همه پشتیبانی پزشکی و اضطراری ممکن را به قربانیان ارائه کند. ما همچنین از دولت عراق می‌خواهیم مطابق التزاماتش تحت توافق 25دسامبر 2011با ملل متحد، حفاظت بیشتری برای ساکنان کمپ فراهم کند، عاملان را پیدا کند و آنها را به‌خاطر این حمله مورد حسابرسی قرار بدهد. ما در حال مشاوره با دولت عراق هستیم تا ابعاد کامل این حمله ناموجه را مشخص کند."

به نظر میرسه وزیر امور خارجه آمریکا فاقد حداقل درک و شناخت سیاسی در مورد ایران و مردم ایران باشه. دیدگاه های سیاسی ایرانیان داخل و خارج کشور متکثر و متفاوت هست و به سختی میشه موضوعی رو پیدا کرد که همه ایرانیان روی آن اتفاق نظر داشته باشند به جز انزجار و تنفر از رذل ترین و جنایتکارترین گروه تروریستی تاریخ معاصر ایران : مجاهدین خلق..

کری با این اظهارنظر غیر مسئولانه و خصمانه، علاوه بر قرار دادن دولت آمریکا در مقابل ایرانیان (نه تنها دولت ایران)، تلاشهای ایالات متحده در تظاهر به صلح دوستی و عدم دشمنی با ایران را بی اعتبار کرد و باعث شد غرب گرایان مقیم ایران زیر فشار مضاعفی قرار بگیرن.

به هر حال آقای کری متشکریم از اینکه بعضی وقتها اشتباها به جای تفرقه افکنی، باعث اتحاد ایرانیان میشوید.