1) جبل هیلان در صرواح مأرب همچنان مقاومت می کند . ارتفاعات غربی هیلان در دست انصارالله است و هواپیماهای ائتلاف، مواضع انصارالله را شدیدا بمباران می کنند .

2) محمد المقالح عضو شورای عالی انقلاب و از شخصیتهای معروف زیدی، انصارالله را نصیحت کرده اولا نگذارند صالح خودش را در صدر صحنه سیاسی قرار دهد زیرا متعلق به گذشته است و دوم اینکه با اهمال برخی از اعضای انصارالله، مبادا هزینه های زندگی مردم افزایش پیدا کند زیرا مسئولیت برقراری امنیت و ارائه خدمات به مردم بر عهده انصارالله است هرچند دنیا حکومتشان را به رسمیت نشناخته است .

3) فتوای منسوب به علامه محمد المطاع که هنوز تایید نشده موجی از بحث و جدل را در رسانه های مجازی براه انداخته است .

لینک : http://www.almasdaronline.com/article/78950

4) عادل الشجاع از شخصیتهای حزب الموتمر که در مذاکرات ژنو نیز حضور داشت در مصاحبه با یک نشریه کویتی گفته جنگ بیش از یکسال طول نخواهد کشید و از ماه مارس آینده فراتر نخواهد رفت زیرا طرفهای درگیر خسته شده اند و مشکلات فراوان دارند و نهایتا سر میز مذاکره به توافق خواهند رسید .

5) انصارالله با ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به محور دمت در استان الضالع مانع از سقوط این شهر شدند .

6) چهارشنبه شب درگیری شدید میان طرفین در غرب ارتفاعات سدبا (واقع در مرز مدیریت الحزم و المتون) در استان الجوف جریان داشته است .

7) شامگاه چهارشنبه درگیری میان طرفین در شمال کرش در استان لحج از سر گرفته شد. نیروهای انصارالله تلاش می کنند بسوی پادگان لبوزة نزدیک پایگاه العند پیشروی کنند .

در نقشه زیر میتونید آخرین وضعیت نظامی در یمن رو مشاهده کنید .

شیوخ مدیریت بنی ضبیان متحد هادی هستند و از رساندن کمک های انصار الله به صرواح جلوگیری میکنند و در گذشت حتی کار به درگیری نظامی بین طرفین هم کشیده شده است .

نقشه با کیفیت (1مگ) : http://www.mediafire.com/convkey/1cf0/nl5zpna9z3vh8vbzg.jpg

http://alyamani.blogfa.com/post-584.aspx

پیربداغی

A7