1) رئیس و اعضای شورای عالی سیاسی در مقابل نمایندگان مجلس، سوگند یاد کردند . مجلس نمایندگان یمن با صدور بیانیه ای، عبدربه منصور هادی را به جرم خیانت بزرگ و نقض استقلال و حاکمیت ملی، به علت خیانت در امانت مسئولیت و توطئه علیه کشور از طریق درخواست حمله خارجی،  از مقام ریاست جمهوری عزل کرد .



2) بنابر خبر سایت سبانت، نیروهای انصارالله و صالح موفق شدند ارتفاع استراتژیک «جبل المنارة» در منطقه نِهم را پس بگیرند . این ارتفاع چند روز پیش به دست نیروهای هادی افتاده بود. قبلا عبدالخالق الحوثی (برادر عبدالملک) در اهمیت این ارتفاع گفته بود اگر سقوط کند صنعاء سقوط خواهد کرد. از نقاطی که با هواپیما بمباران شده معلوم است که نیروهای انصارالله پیشروی کرده و فاصله نیروهای هادی از مفرق الجوف بیشتر شده است.

3) نیروهای ائتلاف برای مبارزه با القاعده، وارد زنجبار مرکز استان أبین شدند و پس از فرار نیروهای القاعده، بر زنجبار و جعار سیطره پیدا کردند .

4) نیروهای انصارالله ـ صالح در منطقه المخدرة (اطراف صرواح مأرب) جبهه جدیدی علیه نیروهای هادی باز کرده و درگیری را به پشت سر نیروهای هادی کشانده اند.

5) درگیری های شدید در مناطق متعددی از استان تعز، محور حرض ـ میدی، الجوف و شرق صنعاء جریان دارد. مناطق مرزی نیز شاهد حملات زمینی انصارالله و تبادل آتش توپخانه بین طرفین است.