درگیریهای روستای حضر و تلول حمر در شمال قنیطره ادامه داره .
این نقاط از آن جهت مهم هستند ، چون مانند در پشتی به غوطه غربی دمشق بحساب میان و سقوط این مناطق راه رو برای ارسال لجستیک به صورت مستقیم از اسراییل فراهم میکنه . البته همانطور که در نقشه مشاهد میکنید مناطق غربی بیت جن بصورت مستقیم به جولان اشغالی متصل هست اما واقعیت امر اینه که این مناطق کوهستانی بوده و انتقال تجهیزات تقریبا غیر ممکن هست و هم اینکه از دو جهت شمال و جنوب (از تلول و حضر) به خوبی در تیررس ارتش هستند ، بنابراین برای باز شدن راه حتما باید حضر و تلول حمر تصرف بشن .
بنابراین به علت اهمیت این موضوع سعی میکنیم شما رو از تحولات این منطقه آگاه کنیم .

مسلحین در شمال تلول حمر حضور دارند و از سمت جنوب هم از روستاهای طرنجه و جباثا الخشب ؛ مناطق رو زیر نظر دارند و حضر و ماشینهای عبوری رو هدف قرار میدند .
امروز مسلحین تروریست تانکی رو در نزدیکی سحیتا مستقر کرده بودند و با تانک حضر را گلوله باران کردند .
مسلحین حاضر در جنوب حضر که عمدتا از جبهه النصره هستند طبق معمول قصد داشتند که با برقرار کردن مسیر بین تلول حمر و جنوب شرقی حضر ؛ این روستا رو دوباره در محاصره قرار بدند که با مقاومت ارتش و نیروهای محلی و با آتش پشتیبانی از سمت خان ارنبه موفق به این کار نشدند .
در نبرد حضر که توسط اسراییل پشتیبانی میشه ، مسلحین کشته و زخمی زیاد دادند . جبهه النصره به کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان میدانی خودش به نام علاء وحید الخبی اعتراف کرد.
تصویر تعدادی از هلاک شدگان رو در زیر میتونید مشاهده کنید .

خبر خوب دیگر اینکه 5 دستگاه خودروی حامل مجروحین جبهه النصره که در نبردهای حضر لت و پار شده بودند از سمت جباثا خشب به حمیدیه و در نهایت به قنیطره در حال تردد بودند که توسط ارتش سوریه هدف قرار گرفته شد . حالا چند تا کشته داده خدا میدونه !!

نقشه با کیفیت بهتر : http://s2.img7.ir/yXFJq.jpg

+18

++18

مجروحیت از ناحیه ساق دو پا