حلب:

خمپاره باران شدید محله های تحت کنترل دولت در شهر حلب شامل حمدانیه،راموسه، حلب جدیدة،جمعیت البیئة و راموسه توسط مسلحین بیش از 22 شهید و 130 زخمی در پی داشته که 8 نفر از شهدا کودکان بودند.

از دیشب هم درگیریهای سنگینی در محور راشدیه اول و چهارم و بحوث علمیه در جنوب غرب و غرب حلب رخ داد که ارتش حملات رو دفع کرد.در جبهه مناشر شرق بحوث یک تانک و یک نفربر و در بقیه محورها هم دو خودروی زرهی مسلحین با موشک ضد زره منهدم شدند. 4 ساعت مسیر راموسه توسط ارتش تا پایان بمباران بسته شد. ابو محمد الصقور از فرماندهان النصره در درگیرهای دیروز غرب حلب به هلاکت رسید.

دیشب مسلحین جبهه شامیة بالگرد ارتش رو که در ارتفاع پایین بر فراز منطقه شیخ لطفی پرواز می کرد رو با دو موشک هدف قرار دادند که یکی از این موشکها به بالگرد اضابت و باعث سقوط اون در اطراف اردوگاه فلسطینی نشین نیرب شد. انفجار بالگرد علاوه بر کشته شدن خلبان، سبب مصدومیت سطحی چند کودکی شد که در اون اطراف بودند.

درعا:

در شهر درعا که چند روز پیش سخنگوی جبهه جنوب رسما پایان عملیات طوفان رو اعلام کرد،درگیریهای سنگینی این چند روز در محور منشیة درگرفته بود که ارتش 10 ساختمان رو در شرق منشیة از دست مسلحین آزاد کرد.

سوریه:

کمال اللبوانی از مخالفین سوری در مقاله ای که در نشریه اسراییلی MITVIM منتشر کرد، از اسراییل خواست در برابر آنچه نابودی سوریه به دست ایران و روسیه و حزب الله خواند، دخالت بیشتر و موثرتری در سوریه داشته باشد و حمایت خود از مخالفین مسلح را به خصوص در جبهه جنوب علنی تر کند.