نبل و الزهرا:

به شهادت رسیدن دو کودک و زخمی شدن ١٢ نفر دیگر در حملات موشکی و خمپاره ای دیروز مسلحین به نبل و الزهرا..

ریماس عباس ناصیف ; دو ساله

 زهرة محمد علی عساف ; 12ساله

سهل الغاب:

تمام محیط سهل الغاب شرقی از حاکوره تا زیاره و مشیک مشتعل هست..

تغییر خاصی در نقشه قبل به وجود نیومده و مسلحین علی رغم تحرکات فراوان و سعی در باز کردن جبهات مختلف به دلیل آتش سنگین ارتش هنوز موفق به پیشروی نشدن. در این بین خبری از دیروز در رسانه های مخالفین بازتاب داشت مبنی بر جدا شدن ٥٠ نفر از نیروهای موسوم به جندالاقصی از جیش الفتح و بیعتشان با داعش در شهر رقه. گفته میشه ٢٥ قبضه ضد هوایی هم با خودشون به رقه بردن.

حومه شرقی حلب:

ارتش با در خطر قرار گرفتن فرودگاه کویرس عملیاتی در شمال شرق سفیره انجام داد و روستاهای تل ریمان و صالحیه در مجاورت شهرک عین سابر رو از دست داعش آزاد کرد.

حومه شمالی حلب:

درگیری داعش و مسلحین در اطراف مارع ادامه داره. مسلحین موفق شدند روستای وحشیه در جنوب مارع رو از داعش پس بگیرن و شبه محاصره مارع را بشکنند.

زبدانی:

تلویزیون دولتی سوریه فیلمی از یکی از مسلحین اسیر شده در زبدانی پخش کرد که در این فیلم فرد مسلح اذعان می کنه که روش جنگیدن آنها ادغام شدن در بین اهالی زبدانی بوده و به این دلیل بسیاری از اهالی سعی در فرار به سمت مناطق امن و تحت کنترل ارتش داشتند

شایعات کذب زیادی هم مسلحین برای ایجاد روحیه انتشار دادند یکی دو روز اخیر از جمله انتشار عکسی مجهول به عنوان اسرای حزب الله در پاتک مسلحین که معلوم شد عکس قدیمی و بی ربط بوده و بسیاری از صفحاتشون مجبور به تکذیب این خبر شدند.