💢امروز گذرگاه بستان القصر شاهد تظاهرات نصف و نیمه ی مردم بود
ارتش سوریه  در روزهای گذشته نقشه هایی رو بروی حلب رها کرده بود که در آن گذرگاه های خروج امن مردم از مناطق مسلحین به داخل مناطق ارتش مشخص شده بود .
این مسیر هنوز بسته هست و جبهه النصره ( جبهه فتح شام ) کنترل این گذرگاه را در دست دارد ؛ مردم امروز در مقابل این گذرگاه تجمع کردند و خواستار بازگشایی آن جهت خروج شدند و تروریستها هم با شلیک تیر هوایی مانع از این کار شدند .
💢همچنین خبر تاسف بار دیگر آنکه مسلحین حاضر در حلب بین مردم شایعه کردند که بسته های غذایی که بروی حلب رها میشود توسط روسیه مسموم شده و خوردن ان حرام است .
پس از تکمیل تقریبی محاصره ی حلب دولت سوریه و روسیه قول داده بودند که به مردم گرفتار در محاصره کمک کنند و رهاسازی مواد غذایی بروی حلب یکی از این کمک هاست .
💢امروز حلب از لحاظ عملیات نظامی روز آرامی رو پشت سر گذاشت ؛ گفته میشه در حد فاصل  مجتمع کاستیو و گاراژ بللیرمون یعنی بروی جاده کاستلو حاجزهایی قرار داده شده و مسلحین از آن طریق میتوانند از حلب خارج بشوند .
💢خبرهای مبنی بر درگیری اکراد و ارتش سوریه در حلب و پیشروی کردها در بنی زید درست نیست .
💢مساکن شقیف در شمال شیخ مقصود خالی از سکنه بوده و در حال حاضر هیچکدام از طرفین در این خانه ها حضور ندارند .
💢امروز تروریستها به تلافی همکاری کردهای شیخ مقصود با ارتش سوریه ، از میدان جندول و کارخانه های (معامل) عین التل محله های شیخ مقصود رو هدف خمپاره های خود قرار دادند که هنوز آماری از تلفات منتشر نشده است .