فوعه و کفریا:
نتیجه ی هدف قراردادن فوعه و کفریا با موشکهای جهنم و فیل و کپسولهای گاز توسط جیش الفتح شهادت حنین مصطفی آمین یک سال و نیمه و شادی حاج موسی جوان و مجروحیت تعدادی دیگر از شهروندان بود. همچنین تنها مخزن آب شرب شهرک الفوعه بر اثر آسیب های ناشی از حملات موشکی از دیروز غیر قابل استفاده شد تا فاجعه انسانی در این شهرکها تشدید شود.

شرق حلب:
نیروهای دموکراتیک سوریه SDF پس از توقف عملیات در شمال رقه از دیروز با پشتیبانی هوایی ائتلاف به سمت شهر منبج حرکت کردند و در اولین گام روستاهای ابوقلقل، الروس، الحیزه،العاشی و الغوره رو به تصرف خود در آوردند.

ادلب:
جنگنده های روس پادگان شیخ بحر بزرگترین پادگان آموزشی احرارالشام در ادلب را بمباران کردند که دهها کشته و زخمی بر جای گذاشت.

حومه دمشق:
معضمیه الشام در آستانه ی عقد مصالحه ی جدید. در این مصالحه دولت تعهد می کند در ازای تحویل سلاح هایی که در معضمیه الشام وجود دارد، خدمات کامل شامل غذا و دیگر ملزومات زندگی را فراهم کند. با قطع ارتباط بین معضمیه الشام و داریا (چند ماه پیش) با توجه به اینکه معضمیه الشام علی رغم مصالحات قبلی بخش اعظم سلاحهای مسلحین داریا را تامین می کرد، عملا مسلحین داریا در شرایط سخت تری قرار گرفتند.