دمشق

درگیری ارتش با مسلحین در مناطق دیرالعصافیر و زبدین دمشق همچنان ادامه داره و سقوط خمپاره بروی الشاغور وأبو رمانة وبساتین دمشق خسارات جانی در بر نداشت .

در جوبر هم بعد از گذشت چند روز از درگیری ها ، همچنان مبارزات ادامه داره و ارتش از چهار محور به مسلحین داخل جوبر فشار وارد میکنه ... و جنگنده ها و توپخانه ی ارتش مواضع مسلحین فیلق الرحمان و جیش الاسلام و النصره رو زیر آتش دارند ...

منابع میدانی اعلام کردند که بعضی از مسلحین بر اثر شدت درگیری ها ارتباطشون با دیگر گروه های حاضر در مناطق مختلف جوبر قطع شده که این امر کمک بزرگی به پیشروی ارتش در مناطق درگیر میکنه ...

برای رزمندگان دعا کنید.

حماه

مسلحین جبهه النصره حمله ای رو به سمت حاجز (ایستگاه) بطیش واقع در جنوب حلفایا ترتیب دادند که ارتش پاسخ دندان شکنی به مسلحین داد و تعدادی از اوونها رو کشته و دو تانک دیگر رو منهدم کرد.

همانطور که گفته میشه فرمانده سهیل حسن مامور محور حلفایا - محرده هست و این نام آشنا برای مسلحین رعب و وحشت و برای مردم و نیروهای ارتش پیام آور شادی و پیروزیه .. با وجود این فرمانده و رهبری در منطقه ی حماه امید و تلاش ارتش و مردم برای پیروزی بر مسلحین بیشتر شده و انتظار میره که ارتش با سنگین تر کردن حملات و فشار بر مسلحین ؛ محورهای برزه - خطاب - محرده رو در محاصره قرار بده.

 جنگنده های ارتش در دور دیگری از حملات مواضع مسلحین در الصاید و کفرزیتا نزدیک شهر مورک رو مورد هدف قرار داد که منجر به خسارات جانی و مالی در مخالفان شد.

قنیطره

در قنیطره ارتش تعداد زیادی از مسلحین رو در جنوب مزرعه تشرین در نزدیکی بیمارستان قنیطره به هلاکت رسوند . و تعدادی از ادوات سنگین مسلحین در أم باطنة والحارة رو نیز منهدم کرد .

حمص

همچنین ارتش با تعدادی از تروریست های داعش که قصد نفوذ به المخرم در ریف حمص رو داشتند درگیر شد . گفته میشه در این کمین حدود 40 نفر از دواعش به هلاکت رسیدند که در بین اونها فرمانده ی میدانی داعش به نام أبو قتادة الحمصی به چشم میخوره.

ادلب

درگیری ها خونینی بین ارتش و مسلحین در محوطه ی پادگان وادی الضیف رخ داد . همچنان حمله های مسلحین به این پادگانه در محاصره با شکست مواجه میشه و نیروها تا الان خوب مقاومت کردند .

در تلمنس ومعرشمشة محل تجمع مسلحین بوسیله ی توپخانه ی ارتش مورد هدف قرار گرفت .

همچنین واحد مهندسی ارتش سه بمب کنار جاده ای کار گذاشته شده در مسیر أم جرین رو خنثی کرد.