درگیری های سنگین و بی سابقه در شمال حلب به محوریت شکستن محاصره نبل و الزهرا و قطع کامل مسیر امداد مسلحین همچنان ادامه داره .
توپخانه سوری و جنگنده های روسی واقعا زمین رو به آتش کشیدند ، رزمنده های مقاومت هم زمین رو برای مسلحین تبدیل به جهنم کردند .
مخصوصا از دیشب تا حالا ...
نقش مهم و کلیدی تل جبین رو نباید فراموش کرد ، موضوعی که سال گذشته از آن صدمه دیدیم ولی امسال تبدیل به یکی از نقاط برتری ما شد ...
الان رتیان و معرسه الخان بشدت زیر آتش هست ، صبح امروز منابع مخالفین از پیشروی زمینی نیروهای مقاومت به سمت معرسه الخان خبر میدادند .
از سمت نبل و الزهرا هم بیانون و مایر و معرسه الخان زیر آتش هست و گفته میشه نیروهای حاضر در نبل و الزهرا ضمن تصرف برخی نقاط در غرب معرسه الخان ؛ ارتباط مسلحین مایر و معرسه الخان رو قطع کردند .
از طرف دیگه در جنوب شرق حلب هم نیروهای مقاومت برای بر هم زدن تمرکز مسلحین و تروریستها حملاتی  رو در اطراف خان طومان و زربه ترتیب دادند ..
اگر پیشروی در محور جنوب غربی بدست آمد ؛ تعجب نکنید ..

در مورد اینکه بعضی نیروها موفق شدند خودشان رو در تاریکی شب به داخل نبل و الزهرا برسانند حرفی نیست ؛ هم شدنیه و هم منطقی ، همانطور که سال گذشته هم تعدادی از نیروها وارد این شهرکها شدند و تصاویرش منتشر شد ..
نکته ی دیگر پیشروی های اطراف حلب همزمان با مذاکرات هست ، هر وقت که قراره مذاکره ای در مورد سوریه در سطح بین المللی صورت بگیره ، تنور عملیات ها در سوریه و مخصوصا در اطراف حلب داغ میشه ؛ و این هم در جای خود قابل تامل هست  ...

انشاالله به یاری خداوند اهداف عملیات هرچه زدوتر محقق بشه  

دعا برای رزمندگان اسلام را فراموش نکنید .