💢 فوعه و کفریا : تک تیراندازان بزدل جیش الفتح "بتول غاوی" دختر ۱۲ ساله اهل فوعه را مجروح کردند.

💢  حلب :
✅ جنوب شهر حلب :
پس از عقب نشینی دیروز ارتش و نیروهای متحد از شیخ سعید، امروز ارتش برنامه ای برای پیشروی در این محور نداشت .

✅ شمال شهر حلب :
از ساعاتی قبل مسلحین با تبلیعات گسترده عملیاتی را بر ضد مواضع ارتش در منطقه شیخ نجار قدیم کلید زدند تا این لحظه اما گزارشی از تغییر خطوط تماس در این محور مخابره نشده است.

✅ حومه شمالی استان حلب :
نیروهای YPG با انتشار ویدیویی ادعا کردند یک تانک ارتش ترکیه را در غرب منبج منهدم کرده اند. این سومین تانک ترکیه است که توسط ارتش ترکیه طی چند روز اخیر منهدم می شود.

نیروهای مشارکت کننده در عملیات سپر فرات به رهبری ترکیه، این روزها گرچه در دروازه های شمالی شهر راهبردی الباب قرار دارند، اما  به طرز معناداری ترجیح داده اند به جای ورود به شهر عرض متصرفات خود در شمال شهر الباب را بیشتر کنند، به این منظور طی دیروز و امروز این نیروها روستاهای واقع در شمال شرق الباب را که در اختیار کردهاست به عنوان هدف انتخاب کردند.
دیروز ابتدا این نیروها موفق شدند روستای "شیخ ناصر" را به تصرف در آورند و ۳ پیکار جوی YPG را  به اسارت بگیرند اما ساعاتی بعد کردها موفق به بازپسگیری این روستا شدند.
امروز دو روستای "قرط ویران" و "ایلانی" نیز به تصرف نیروهای سپر فرات در آمد.

💢 لاذقیه:
ارتش بر خلاف انتظار و در فصل سرما در ارتفاعات جبل الاکراد عملیاتی را در حومه شمالی لاذقیه کلید زد. (با فرا رسیدن فصل سرما معمولا در ارتفاعات شمالی لاذقیه یک آتش بس نانوشته برقرار میشود) ارتش که در این عملیات از پشتیبانی هوایی کافی برخوردار نبود در ابتدا موفق به پیشروی در محور التفاحیه شد و تا آستانه آزادسازی این منطقه پیش رفت اما در پی پاتک مسلحین مجبور به عقب نشینی شد. مسلحین اعلام کردند سه سرباز ارتش را به اسارت گرفته اند که تنها اسارت ۱ سرباز تایید می شود.

💢 قنیطره :
در حومه قنیطره شمالی و در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی ارتش با تصرف ۲ روستا و یک بلندی موفق به بازگشایی جاده اصلی روستای حضر به قنیطره شد.

💢 در حومه شمالی حماه ارتش عملیات مسلحین را در محور معان در هم کوبید.