وزارت دفاع افغانستان می گوید : در نتیجه عملیات ارتش علیه نیروهای داعش در استان شرقی ننگرهار 47 تروریست داعش شامل 6 فرمانده ارشد این گروه کشته شده اند .
وزارت دفاع افغانستان در خبرنامه ای که به رسانه ها فرستاده است بیان نموده که در جریان عملیات زمینی وهوایی موسوم به " شاهین 25 " در شهرستانهای" کوت و هسکه مینه " استان ننگرهار در یک روز گذشته  47 جنگجوی داعش کشته و 25 تن دیگر زخمی شده اند . خبرنامه وزارت دفاع می افزاید: تعداد زیادی از تروریستان کشته شده اتباع غیر افغان می باشند .
وزارت دفاع اسامی فرماندهان کشته شده داعش را چنین اعلام کرده است :
ابوعثمان ازبک (تبعه ازبکستان )، عمران پنجابی (تبعه پاکستان )، قاری ذبیح الله چچنی(تبعه روسیه ) ، قاری امان الله باجوری (تبعه پاکستان )، ملا عبیدالله اورکزی و عزیز الله اتباع افغانستان .

عملیات شاهین 25 از دو هفته بدین سو در استان ننگرهارو با هدف سرکوب تروریستهای داعشی  آغاز شده است . عطا الله خوگیانی سخنگوی استاندار ننگرهار گفته است : از ابتدای عملیات تا کنون 150 تن از اعضای داعش کشته شده اند .
هرچند از حضور داعش در ننگرهار بیش از دو سال می گذرد . در این مدت تروریستها جنایات هولناکی مانند سربریدن، منفجر کردن زندانی ها، ربودن زنان و دختران بعنوان برده جنسی و .... اعمال تروریستی اقدام نموده اند .
 راه اندازی عملیات کنونی اولین اقدام جدی دولت بر علیه ترویستان داعش در افغانستان می باشد .