💢عملیات پراکنده مجاهدان یمنی در خاک عربستان سعودی (استان های جیزان و نجران) موجب واردامدن خساراتی به بلدوزر ها و تجهیزات نظامی سعودی ها شد.همچنین در مرز عربستان سعودی و استان صعده مرزبانان سعودی اقدام به تیراندازی به غیرنظامیان کردند که به شهید و زخمی شدن 4 غیر نظامی انجامید.

💢امروز مزدوران سعودی-امریکایی در شهر تعز حملاتی را به کاخ ریاست جمهوری و غرب اردوگاه التشریفات ترتیب دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از درگیری چند ساعته موفق به دفع این حمله شدند.

💢مجاهدان یمنی در پاسخ به حملات ائتلاف سعودی به شهر موزع و کمپ خالد مواضع مزدوران امریکایی-سعودی را در تعز با توپخانه مورد هدف قرار دادند که موجب وارد امدن خسارات مادی و جانی به متجاوزان گردید.همچنین منطقه عسیلان در استان شبوه نیز شاهد از این دست عملیات رزمندگان یمنی بود که منجر به خسارات در صفوف دشمن سعودی گردید.

💢کمیته های مردمی یمنی مواضع سعودی را در حومه منطقه موزع (استان تعز) را با موشک های کاتیوشا و زلزال 2 مورد هدف قرار دادند.

💢 امروز نیز استان ها و شهر های مختلف یمن شاهد بمباران ها و موشکباران ائتلاف سعودی-امریکایی بود. در استان حدیده جنگنده های سعودی سه حمله هوایی به مناطق کیلو 16 و حیس انجام دادند.در استان صعده و در منطقه منبه موشک های سعودی مناطق ال الشیخ و ال عمر را هدف قرار دادند.استان مارب نیز متجاوزان سعودی منطقه صرواح در استان مارب را بمباران کردند. استان حجه نیز شاهد بمباران های سنگین هوایی سعودی بود که بیش از 15 حمله هوایی بر مناطق حرض و میدی در این استان انجام گرفت.منطقه یختل واقع در شمال بندر المخا (استان تعز) شاهد تجاوز هوایی سعودی-امریکایی بود.