💢 هواپیماهای سعودی-امریکایی شمال شهر مخا (استان تعز) را 4 بار مورد حمله هوایی قرار دادند.همچنین منطقه صاله (جنوب شهر تعز) هدف چندین حمله هوایی ائتلاف سعودی قرار گرفت.مناطق حرض و میدی (در استان حجه) شاهد 12 حمله هوایی ائتلاف سعودی-امریکایی بود.

💢محمد علی الحوثی رییس کمیته عالی انقلاب یمن طرح سازمان ملل برای ارسال فرستاده بین المللی به حدیده را طرحی مداخله جویانه و برای دستکاری و دخالت در امور اقتصادی یمن خواند و ضمن بیان این مطلب که روشن ساختن چهره واقعی سازمان ملل  وظیفه ملی است از مردم یمن درخواست کرد در مقابل دفتر این سازمان در صنعا تظاهرات کنند.

💢در عملیات مجاهدان یمنی طی این هفته بیش از 80 نظامی ائتلاف سعودی در جبهه نهم به هلاکت رسیده و بیش از 120 نفر از ان ها زخمی شده اند که در بین ان ها 30 فرمانده نظامی به چشم میخورند.

💢مجاهدان یمنی در عملیاتی سنگین در ((جبل نابضه)) واقع در شرق شهر مخا ده ها مزدور سعودی را به هلاکت رسانده و تعدای نیز زخمی کردند.لازم به ذکر است سعودی ها چندین بار در این منطقه تلاش هایی برای پیشروی داشته اند که با هوشیاری کمیته های مردمی یمن همگی ان ها شکست خورده است.