داشتم ویدیوی بیرون آوردن جنازه های شهدای ایرانی و فاطمیون رو از دل خاک و تحویل اونها به طرف ارتش سوریه و تبادل اسرا رو نگا میکردم ، صدبار لعنت فرستادم به این تکفیریهای جاسوس اسرائیل و مزدوران و بردگان مدرنیته آمریکا ،میخاستم یکم از شرایط تبادل اسرا بگم و شهدا و اسرا افغانی.
این شهدا تو عملیات بصری الحریر و منطقه ی اللجاه با لو رفتن عملیات توسط اسرائیل به ارتش آزاد در اثر شنود و رهگیری سیستم های مخابراتی رخ داده وگرنه ارتش آزاد به تنهایی عرضه ی این کار رو نداشت .

در مقابل این شهدا ۲۴نفر از اعضای مرد و زنهای تعدادی از مبارزان تکفیری رو آزاد کردن که به ترتیب ۱۱زن و ۱۳مرد بودن . با واسطه ی برخی اهالی این تبادل بین تیپ عمود حوران و تیپ ۱۱۲ارتش سوریه رخ داد .
شهدای ایرانی که بین شهدا بودن ؛؛ هادی کجباف ، حسین بادپا ، سید جلال حبیب الله پور و روزبه هلیسائی ؛؛ هم فک کنم تحویل داده شدن ، خوش بحال شون که خوب با خدا معامله کردن ، من یه پزشکم از لحاظ علمی به مرگ طبیعی و طول عمرو... اعتقاد دارم اما بخدا شهادت بهتر از مردن در بستر بیماری هس، اونم معامله با کی؟؟
با خـــــــدا ، خالق انسان .
در مورد اسرا هم اینکه این اسرا یعنی عزیزان حیدر محمدی ، سخی میرالله قلی ، عنایت حسینی و عباس وفایی تا اونجایی که من اطلاع دارم زنده هستن و اگه خدا بخاد در مرحله ی بعد معاوضه خواهند شد ، خانواده ی اینها اگه تو این صفحه هستن احیانا ، اصلا نگران نباشید . مذاکرات اونها هم به زودی شروع میشه اما ایندفعه ارتش آزاد خیلی اسیر میخاد در مقابل آزادی شون .
انشالله به سلامتی به آغوش گرم خانوادهاشون اضافه میشن .
انشالله