همانطور که دیشب هم گفتم عربستان امروز صبح پایان بمباران هوایی یمن رو اعلام کرد.

 27 روز تجاوز آشکار و ظالمانه آل سعود و به خاک و خون کشیدن مردم بیگناه در حالی انجام شد که شورای امنیت هم با این جنایت همراهی کرد .

واقعا وسعت جنایت آل سعود و متحدانش در این هجوم لکه ی ننگی بروی صفحه تاریخ بود و هست و آیندگان در مورد این  جنایات قضاوت  خواهند کرد . جنایتی که با سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر ، آزادی و انسان دوست همراه بود !

عربستان سعوی اهدافی مانند خلع سلاح انصار الله ، بازگرداندن منصور هادی به قدرت را دلیل اصلی حمله به یمن عنوان میکردند در صورتی که واقعیت چیز دیگری بود .

هدف اصلی آل سعود کشاندن انصارالله به یک جنگ وسیع و ویرانگر بود .  27 روز تمام بیشتر زیرساختهای اصلی یمن  هدف قرار گرفت و خانه های غیرنظامیان و مردم عادی بمباران شد تا انصارالله زیر فشار حملات تحریک شده و حمله ی زمینی و موشکی خود را به سمت عربستان آغاز کند .

هدفی که آل سعود برای رسیدن به آن له له میزد !

هدفی که با تحقق آن ، به عربستان این قدرت را میداد که بیش از این متحدان خود را متقاعد و متحد کند و اجماع جهانی برای دخالت زمینی به خاک مظلوم یمن و اشغال آن را فراهم کند .

اما انصارالله باهوش تر از این بود و هست که در این مدت چنین اشتباهی مرتکب شود ؛ در سخنرانیهای رهبر انصارالله هم به این صبر اشاره شد .

هرچند که از گوشه و کنار این حملات تعدادی از انبار مهمات یمنی ها هدف قرار گرفت و تعدادی از تجهیزات نابود شد ولی هدف اصلی آل سعود محقق نشد و عربستان دست از پا درازتر و برای فرار از این شکست طرح شیفت و تغییر عملیات طوفان قاطع به بازگشت امید را مطرح و اعلام کرد .!

واقعا مضحکه ...

در حال حاضر بمبارانها مثلا ! هدفمند دنبال میشود ؛ در مناطقی که انصارالله در حال نبرد با تروریستهای القاعده و داعش است ؛ نیروهای انصارالله هدف موشکهای آل سعود قرار میگیرند و تروریستهای وهابی حمایت میشوند .

یکی از نکات قابل توجه این  نبرد ظالمانه تشابه زیاد آن با جنگ اخیر غزه بود .

شباهت های زیادی از نوع حمله گرفته  تا ..... استفاده از تسلحیات غنی شده به راحتی لمس کرد.

در هر صورت عربستان بدعت بد و ناشایستی در منطقه ایجاد کرد و مطمئن باشید ماجرا به همین جا ختم نخواهد شد و این حرکت عربستان جرقه ای بود که در نهایت به فروپاشی آل سعود ختم خواهد شد ... کم کم ...

منتظر باشید ،صبر کنید ... با  چشمان خود این واقعیت را خواهید دید .