میلاد با برکت و فرخنده ی امام مهربانی ها ، امام هشتم ، علی بن موسی الرضا علیه السلام بر همه ی عاشقانش مبارک باد .

جای ما تووی حرم خالیه ، هر کس اونجاست مارم دعا کنه ،، خیلی دلمون براش تنگ شده ...
 
التماس دعا


*****
کبوترم هوایــــی شــــدم
ببین عجب گدایـی شــدم
دعای مادرم بوده کــــــه
منم امام رضایی شـــــدم

پنجره فولاد تو دوای هرچی درده
کسی ندیدم اینجا که ناامید برگرده

چجوری از تو دست بکشم بدون تو نفس بکشم
تویی که تنهــــا قابل سوز منـــی
آرزومه دوباره بیام
تو حرمت بدم یه سلام
بهونه ی اشکای هر روز منـــی

بــــــی تو میمیـــــــرم آقآآآآا یه فقیـــرم آقا
که تو حج فقرایـــــــــی
ای کس کارم آقا جـــون تورو دارم
کم ندارم
من و دستای گدایی ...

ای سلطـــــان کــــرم
ســـایت روی ســــرم
بـــاز اقا بطلــــب که بیام به حرم

شـــور و حال منــی پر  و بـال منی
تو خیال منــــی
دادی تو منو راه به گدا  یه نگاه که تو مال منی

چجوری از تو دست بکشم بدون تو نفس بکشم
تویی که تنهــــا قابل سوز منـــی
آرزومه دوباره بیام
تو حرمت بدم یه سلام
بهونه ی اشکای هر روز منـــی

بـــی تو میمیــــــرم آقآآآآا یه فقیـــرم آقا
که تو حج فقرایـــــــــی
ای کس کارم آقا جـــــون تورو داآآرم
کم ندارم
من و دستای گدایــــــی ...

میبینم عاشقای تورو  اشکای زائرای تو رو
آرزومه منم بپوشـــم لباس خادمای تو رو
همه ی دارایـــی مو به تو بدهکارم من
جون جوادت آقا خیلی دوستــــــــــت دارم ...