سردار حاج حمید تقوی یکی از افتخارات منطقه کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون و فرزند روستای ابودبس روستایی از توابع بخش مرکزی اهواز در درگیری‌های منطقه بلد در استان صلاح‌الدین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این سردار بزرگ که فرماندهی محور سامراء را بر عهده داشت در درگیری با تروریست‌های تکفیری داعش به اسطوره‌ای بی‌بدیل تبدیل شد.

دلاورمردی‌های این مجاهد بزرگ در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله به عنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صحیفه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است.

اما مجاهد غیرتمند سال‌‌های متمادی جهاد علیه مستکبران عالم، تنها مزدش شهادت بود تا با ریختن خون پاکش بر شن‌های کربلا به مرید و مرادش لبیک بگوید.

ایشان عصر روز شنبه هدف تک‌تیرانداز تکفیری داعش قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

پ.ن : وقتی برای مراسم اربعین وارد نقطه مرزی شدم و از مرز ایران به منطقه کنترل پاسپورت و مهر ورودی تو عراق رسیدم دو تا عکس برام خیلی جالب بود وقتی وارد یه کشور دیگه میشه معمولا عکس رهبراون کشور رو می بینی ولی عکس امام خامنه ای و حاج قاسم سلیمانی تو اداره دولت عراق اونم از نوع نظامیش برام خیلی جالب بود ولی حالا دارم به جواب سوالم می رسم چون سربازان و سرداران باوفا و شهادت طلبی این بزرگواران در عراق دارن که در قلب مردم عراق جا دارن.

07ktjfdia8ee4s8p5evk.jpg

شادی روح مطهر سردار بزرگوار شهید حمید تقوی صلوات