ساعت 8 شب چهارشنبه چراغ های برج ایفل برای ابراز همدردی با اهالی شهر حلب (شما بخوانید مسلحین تکفیری شهر حلب) خاموش شد .

آنه ایدالگو شهردار شهر پاریس در حالی اقدام به این کار کرد که روزهای اخیر و بصورت ویژه روز و شب جاری مسلحین حلب در بدترین شرایط خود به سر میبرند.

البته در گذشته نیز چراغ های برج ایفل در ابراز همدردی با بعضی مسائل پیش آمده خاموش شده بود ولی خاموش کردن چراغ های این برج در راستای افزایش جنگ روانی و رسانه ای که توسط غول های رسانه ای غرب برای به انحراف کشاندن ذهن مردم دنیا اتفاق افتاده است جزو بی سابقه ترین رویدادهای اخیر محسوب میشود.

چرا که در واقع آنها برای ابراز همدردی با مسلحین تکفیری که سالیان است در شهر حلب و جای جای سوریه به وحشگیری و قتل و غارت و تجاوز پرداخته اند ؛ اقدام به این عمل ناپسند کرده اند .

همه ی این تلاش ها و فعالیت شدید و دروغ پراکنی های مستمر و بی وقفه آنها در مورد حلب و سوریه مخصوصا در روزهای اخیر نشان از عجز،ناتوانی و نا امیدی آنها از بی نتیجه بودن تلاش های چند ساله اخیر برای اسقاط نظام سوریه است . و حالا سعی میکنند با بازی با افکار عمومی مردم دنیا ، هزینه ی این پیروزی شیرین را برای سوریه و محور مقاومت سنگین تر کنند .

چراغ ها را خاموش میکنید ؟ مهم نیست تا دلتان میخواهد چراغ هایتان را خاموش کنید ؛ در عوض ما چراغ های تمام خانه هایی که شما خاموش کرده اید را روشن میکنیم و زندگی را به مردم مستضعف منطقه بر خواهیم گرداند . ان شاءالله