ئیس پلیس الانبار از دفع بزرگترین یورش تکفیری‌ها به الرمادی در غرب عراق خبر داد و از عدم پوشش هوایی نیروهای امنیتی و عشایری انتقاد کرد.

شبکه السومریه نوشت: کاظم الفهداوی رئیس پلیس الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی بزرگترین حمله داعش به الرمادی را دفع کردند.
وی افزود: نیروهای امنیتی از عصر روز گذشته تا بامداد امروز بزرگترین حمله داعش به الرمادی را دفع کردند.هم اکنون لشگر هشت و ده عراق با کمک پلیس و جنگجویان عشایر، داعش را در منطقه السجاریه در الانبار محاصره کرده اند.

الفهداوی تاکید کرد: حملات هوایی از زمان حمله به الرمادی انجام نشده است در حالی که نیاز مبرمی به حمایت هوایی وجود دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی با کمک عشایر عملیاتی در منطقه السجاریه در شرق الرمادی انجام دادند و درگیری ها میان نیروهای امنیتی و داعش در بیش از یک محور وجود دارد.

الفهداوی با اشاره به ناپدید شدن تعدادی از افراد قبیله البو فهد در منطقه السجاریه و از احتمال اعدام آنها از سوی داعش خبر داد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از درگیری میان نیروهای امنیتی و داعش در مناطق سید غریب و تل الذهب در جنوب بلد در ۸۰ کیلومتری جنوب تکریت خبر داد و افزود: نیروهای امنیتی موفق به انهدام دو خودرو وابسته به داعش و بازداشت شش تن دیگر در منطقه الراداز در شمال منطقه بلد شده اند.

محمد حسن الدجیلی فرمانده منطقه الدجیل در استان صلاح الدین به تسلط نیروهای امنیتی بر پل سید غریب در شمال الدجیل اشاره کرد و افزود: ده ها جسد متعلق به تروریست های داعش خیابان های منطقه را پر کرده است.

559628_1537998826437819_8237157208798857026_n