این روزها خبرهای امیدوار کننده ی پیشروی های ارتش در جبهه ی حلب یکی پس از دیگری خوشحالی را برای ما به ارمغان می آورد ، خبرهای خوبی که با فداکاری و جانفشانی مثال زدنی نیروهای ارتش ، دفاع وطنی ، حزب الله و تیپ فاطمیون بدست امده و می آید ...

در این هفته حندرات ، اردوگاه حندرات ، سیفات ، مسلمیه ، کارخانه ی سیمان ، مزرعة الحلبی ، تل المضافة ... در شمال حلب یکی پس از دیگری توسط نیروهای مقاومت پاکسازی شد و خطهای امداد متعدد مسلحین در داخل شهر بسته و بسیار محدود شد و حالا ارتش به 2 کیلومتری باشکوی رسیده است .

 

آزادسازی نبل و الزهرا دیگر دور از دسترس نیست . هرچند که تاریخ دقیقی برای این امر در نظر گرفته نشده ولی شمارش معکوس برای آزادی این شهرک ها شروع شده است .

اثبات این ادعا خاموشی و سکون تمام جبهه های مسلحین در داخل حلب میباشد . البته به غیر از جبهه ی بنی زید که نزدیک به مدخل ورودی مسلحین به داخل شهر میباشد که شاهد درگیریهای پایدار و طولانی است و ارتش به طور مداوم به بمباران این مناطق می پردازد ؛ که آخرین نبرد صبح دیروز در حالی که تعدادی از مسلحین تروریست النصره قصد داشتند به نقاط تمرکز ارتش در منطقه ی البللیرمون نزدیک شوند رخ داد که پس از کشته شدن 3 تروریست ، بقیه ی مسلحین عقب نشینی کردند .

 

درواقع مسلحین داخل شهر منزوی و در حال انفعال قرار گرفته اند و با تکمیل محاصره که بسیار نزدیک و شدنی ست ؛ کار حلب بسیار آسانتر از آن خواهد شد که به نظر می آید .

دومینوی حلب همچنان به وفق مراد ارتش در حال افتادن هست و روزهای آینده نویدبخش پیروزیهای بیشتر خواهد بود .

انشالله