المحیسنی یکی از مفتیان سعودی تبار جبهة النصرة و جیش الفتح در شمال که در حملات اخیر به فوعه و کفریا شرکت داشت، زخمی شده و در حال حاضر در بیمارستان بستری است. نقل هست که غالب افراد همراه او کشته شده اند

0011.jpg

حملات اخیر سهل الغاب و پیشروی های مخالفان تلفات و هزینه های سنگینی برای آنها داشته است. طبق اطلاع دوستان خط شکنان اصلی حملات چچنیها و قفقازیها و ترکستانی هایی بودند که به مدد آنها چنین پیشروی های سریعی حاصل شد که البته بسیاری از نیروهای زبده و حرفه ای شان در این حملات و به خصوص در حمله اخیر به فوعه و کفریا کشته شدند که هنوز خیلی رسانه ای نشده است. فقط چند مورد بارز فعلا خودشان اعلام کرده اند و در روزهای آتی شاهد اعلام کشته های بیشتری خواهیم بود.. فعلا امرای امارت های داغستان و قفقاز و چند فرمانده کارکشته میدانی اعلام شده اند.

 

0015.jpg

0012.jpg

 شیر بچه های شیعه در فوعه و کفریا درس خوبی به اردوغان و جیش الفتحش به خصوص در حمله اخیر دادند و حرفه ای ترین نیروهای ترکستانی و نخبه ها و تک خال های داغستانی و قفقازی جیش الفتح را شکار کردند. در این حملات تقریبا با قاطعیت می توان گفت که جیش الفتح نهایت زور و استعداد خود را به کار برد ولی باز هم بر فوعه و کفریا دست نیافت. کاش در این شرایط ارتش سوریه امکان ضد حمله در سهل الغاب را می داشت چون غالب نیروهای زبده جیش الفتح الغاب را ترک کرده و به سمت فوعه و کفریا مظلوم هجوم برده بودند و پیشروی سریع در سهل الغاب با آتش پشتیبانی و نیروی هوایی امکانپذیربود.

/میلیتاری