خبرهایی میرسه که یک هلیکوپتر ارتش، روی رمادی اعلامیه هایی پخش کرده که خانواده ها رو به ترک رمادی فراخونده..

کلا نمیدونم چرا هنوز هم عملیات ها و پیشرویهای رمادی به دلم نمیشینه و فکر میکنم بیشتر جنگ روانیه، حتی با اینکه عکس هاش هم منتشر شده..

نکته ای که دلم رو قرص تر میکنه اینه که ادعا شده توی عملیات فتح فلوجه تنها 10000 نیرو شرکت کردن در صورتی که باتوجه به عملیات تکریت، حدود 20 تا 25 هزار رو پیشبینی میکردم.

الان دارم این احتمال رو میدم که این 10 تا 15 هزار نیرویی که آموزش دیده و مسلح هستن رو دارن برای عملیات آزادسازی رمادی در رزرو قرار میدن.این استراتژی رزرو رو در دفاع مقدس ایران به خوبی طی عملیات بیت المقدس نشون داد..

نکته ای هم که خیلی روش تمرکز دارم اینه که چرا داعش توی عراق اینقدر منفعل شده! به نظرم یا با کمبود نیروی زرمی مواجه شده یا داره برنامه ریزی برای زدن ضربه کاری میکنه..باید صبر کرد و دید چه خواهد شد.