💢در حالی که برخی رسانه‌ها از تسلط مزدوران رئیس‌جمهور فراری یمن بر کاخ ریاست‌جمهوری این کشور در تعز خبر دادند، اما درگیری‌ها در اطراف این کاخ همچنان ادامه دارد.
 درگیری‌های شدیدی در اطراف کاخ ریاست‌جمهوری  و پادگان التشریفات در شرق تعز در جنوب یمن به وقوع پیوسته است.منابع نظامی یمنی از هلاکت دو فرمانده نیرو های منصور هادی در این جبهه خبر می دهند.
همچنین عزیر راشد سخنگوی ارتش یمن اخبار وارده درباره سیطره، مزدوران وابسته به آل سعود بر کاخ ریاست جمهور در تعز را نادرست و در راستای جنگ روانی دانست.
در جبهات شرقی شهر تعز نیز درگیری های شدیدی به وقوع پیوست که کمیته های مردمی یمن از هلاکت بیش از 17 مزدور سعودی در این جبهه خبر دادند.

💢تجاوزات هوایی امروز ائتلاف سعودی-امریکایی به مناطق مختلف یمن:

حمله هوایی ائتلاف سعودی در دره خدلان در منطقه ی مستبا (استان تعز ) منجر به تلف شدن تعدادی از احشام در این منطقه شد.در بیش از دو سالی که از جنگ یمن می گذرد این کشور بار ها شاهد حملات هوایی به مراکزی مانند مرغداری ها -دام داری ها و ..... بوده است که این حملات مشخصا با هدف اسیب زدن به اقتصاد و زیر ساخت های یمن صورت می گیرد.
9 حمله هوایی به مناطق ظاهر و حیدان در استان صعده-6 حمله هوایی به مناطق حرض و میدی در استان حجه-4 حمله هوایی ائتلاف به مناطق ذباب و المخا در استان تعز و 9 حمله هوایی به منطقه ی صرواح در استان مارب از دیگر تجاوزات امروز عربستان به خاک یمن بودند.